پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سیدجواد سلیمانی امام جمعه بافق

حوزه/ امام جمعه شهرستان بافق گفت: یکی از دستاوردهای مهم نظام اسلامی، پرتاب موشک سپاه به مواضع داعش در سوریه بود که تمام معادلات آمریکا و دیگر دشمنان را برهم زد.

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با بیان اینکه یکی از هجمه های  دنیای غرب علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طرح مسائل دروغین حقوق بشری است، گفت: اگر فردی بخواهد به وسیله مواد مخدر، جامعه را آلوده کند آیا باید او را آزاد گذاشت؟ آیا اگر یک نفر بی بند و بار و مفسد باشد و جامعه را آلوده کند، باید در مقابل او بی تفاوت بود؟! قطعا اسلام اجازه نمی دهد.

امام جمعه شهرستان بافق  خاطر نشان کرد: آمریکا که می گوید ایران نقض حقوق بشر می‌کند، از۶تا۱۲تیرماه سال ۱۳۶۰جنایاتی در ایران انجام داد و یکی از آنها در ۶تیر می باشد که منافقین به مقام معظم رهبری در مسجد اباذر تهران سوء قصد کردند برای اینکه ایشان را به شهادت برسانند که به لطف خداوند متعال ناکام ماند.

وی در خصوص جنایتهای آمریکا در سال 60، بیان داشت: در ۷تیرماه نیز دفتر حزب جمهوری اسلامی را منفجر کردند که دکتر بهشتی به همراه 72تن از مسئولان و نمایندگان مجلس را به شهادت رساندند که به فرموده مقام معظم رهبری اگر خون پاکان نبود انقلاب واژگون شده بود، در همان ۷تیرماه شهر سردشت از توابع آذربایجان را بمباران شیمیایی کردند که در این حمله 180زن ومرد را به شهادت رساندند.

امام جمعه شهرستان بافق ادامه داد: در 11تیرماه شهید آیت الله صدوقی که نماینده امام در استان یزد بود را به شهادت رساندند، 12تیرماه نیز هواپیمای مسافربری ایران را در خلیج فارس توسط ناو آمریکا سرنگون کردند که 290نفر شهید شدند.

وی افزود: کشتار مردم فلسطین توسط دست نشانده های آمریکا، ایجاد زندان برای آزار و اذیت مردم، کشتار مردم و شخصیت های یمن و بحرین از جمله جنایت های آمریکاست و جوامع بین المللی هم در مقابل این جنایات هیچ عکس العملی نشان نمی دهند و کشوری مثل آمریکا دیگر چه کاری را باید انجام دهد تا نشان دهد که جنایت کار ترین کشور در جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی به بخشی از دستاوردهای سیاسی کشور اشاره کرد و گفت: یکی از دستاوردهای سیاسی ، حضور گسترده مردم در انتخابات 29اردیبهشت بود که 75درصد مردم شرکت کردند، حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس که در هوای گرم حضور مردم چشمگیر بود و مهم ترین مسئله آن نیز پرتاب موشک های سپاه به مواضع داعش بود که 170نفر از سران آنها را نابود کردند و اینکه رسانه های بیگانه علیه سپاه تبلیغات خود را آغاز کردند که حرکت سپاه معادلات جهانی و بین المللی را برهم زد و این یک موفقیت ملی و بین المللی برای کشور ما بود.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha