جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که شهدا در آزمون ولایت مداری سربلند شدند، گفت: به برکت خون پاک شهدا امروز کشور ایران به قدرت منطقه ای و جهانی تبدیل شده است و دنیای استکبار توان مقابل با آن را ندارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در مراسم تشییع شهید فرشاد رمزی، به حضور با اقتدار نیروهای مسلح در مرزهای کشورمان کفت: امنیت امروز در ایران اسلامی مرهون رشادت ها و فداکاری های شهدایی همچون شهید رمزی و دلاورمردانی است که از جان خود در برقراری امنیت پایدار در مرزها گذشتند.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: امروز استکبار جهانی و ارتجاع منطقه با بکارگیری تمامی ابزارها و ظرفیت ها، به دنبال ایجاد ناامنی درکشور ما هستند، اما با رشادت های رزمندگان و از جان گذشتگی ایثارگرانه  آنان به حول و قوه الهی خباثت ها و توطئه های دشمنان ناکام می شود.

وی در ادامه با اشاره به برقراری امنیت پایدار در ایران اسلامی، تصریح کرد: بحمدلله امروز امنیتی در عمق خاک کشورمان ایجاد شده که دشمن چاره ای جز این که از آن سوی مرزها به مرزبانان ما حمله می کند و پا به فرار می گذارد، ندارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان این کهما با یاد شهدا روحیه می گیریم و تکریم خانواده آنان را وظیفه می دانیم، ابراز داشت: شهدا در خط مستقیم ولایت قرار گرفتند و با بصیرت کامل، با خدا معامله کردند، آنان با انبیاء و بندگان صالح خدا هم نشین هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در پایان گفت: به برکت خون پاک شهدا امروز کشور ایران به قدرت منطقه ای و جهانی تبدیل شده است و دنیای استکبار توان مقابل با آن را ندارد

نیروهای مسلح اجازه هیچ تعرضی به خاک ایران را نمی دهند

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم، گفت: تلاش های خوبی توسط مرزبانان در ایجاد امنیت و ثبات در مرزها انجام می شود و  امنیت و آرامش امروز در این کشور به خوبی مشاهده می شود و دستیابی به این افتخار را مرهون همدلی، تعامل و همراهی مردم و مرزبانان سلحشور  می دانیم.

 وی با اشاره به اهمیت و ارزش کار مرزبانی، گفت: پیامبراکرم (ص) در حدیثی با تاکید بر اهمیت و ارزش والای عمل مرزبانان، می فرمایند یک شب نگهبانی دادن در راه خدا برتر است از هزار شبانه روز که شب هایش به عبادت و روزهایش به روزه داری سپری شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: حضور مقتدرانه نیروهای مرزبانی در نقطه صفر مرزی مهم‌ترین عامل تأمین امنیت در کشور است.

رئیس حوزه علمیه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح و مرزبانی با چشمانی باز تمامی تحرکات دشمنان نظام و انقلاب را زیر نظر دارند و اجازه کوچکترین حرکت و تعرضی را به خاک مقدس ایران نمی‌دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha