پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نخستین جلسه شورای بررسی آسیب های اجتماعی تبلیغات اسلامی بوشهر در سال ۹۶

حوزه/ آسیب های اجتماعی از مباحث جدی است و در راستای کاهش آنها، نباید فقط به برگزاری جلسات اکتفا کرد، بلکه جلساتی با خروجی خوب و مناسب به همراه کار کارشناسی و ارائه راهکارهای عملی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، نخستین جلسه شورای بررسی آسیب های اجتماعی تبلیغات اسلامی استان در سال 96 با حضور حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل، حجت الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی، سیدمحمد موسوی مطلق معاون اداری مالی و سایر کارشناسان عضو شورا برگزار شد.

این جلسه با دو دستور کار برنامه های پیشنهادی هفته عفاف و حجاب و ارائه راهکارهای فرهنگی بر اساس شرح وظائف سازمانی جهت کاهش طلاق در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب، گفت: بحث آسیب های اجتماعی از مباحث جدی است و در راستای کاهش آنها نباید فقط به برگزاری جلسات اکتفا کرد، بلکه جلساتی با خروجی خوب و مناسب به همراه کار کارشناسی و ارائه راهکارهای عملی برگزار شود.

در ادامه این نشست حجت الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر، اظهار داشت: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی بر مبنای شاخص های اداره کل و با کمک تشکل های میان تخصصی و جامعه هدفی که در اختیار داریم می توانیم در قالب آموزش سبک زندگی اسلامی در سطح استان اقدام کنیم.

استفاده از ظرفیت شبکه تبلیغی، برگزاری همایش یا نشست های تخصصی، اجرای برنامه های تخصصی عفاف و حجاب، تولید محتوای مطلوب و انتشا در فضای مجازی، مصاحبه با مسؤولان اداره کل و روحانیون مستقر جهت انتشار در رسانه ها، برگزاری شب شعر و برنامه های قرآنی با موضوع عفاف و حجاب و رایزنی با کسبه جهت ارائه برنامه های مطلوب با حضور بازاریان و کسبه از مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha