سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کارگاه کمپین تبلیغاتی «شاد باشیم» در قم

حوزه/ کارگاه کمپین تبلیغاتی «شاد باشیم» از سوی آستان مقدس حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) و همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه در کتابخانه حرم مطهر آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» مراسم افتتاحیه کارگاه کمپین تبلیغاتی «شاد باشیم» با حضور جمعی از هنرمندان برجسته رشته گرافیک  پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات کتابخانه حرم مطهر حضرت فاطمه سلام‌الله علیها برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رئیس اداره اطلاع‌رسانی و تشریفات آستان مقدس حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) طی سخنانی مطرح کرد: افرادی که در کارگاه کمپین تبلیغاتی «شاد باشیم» شرکت کرده‌اند به دنبال تهیه محتوا برای دهه کرامت و تکریم بانوی کریمه اهل بیت(ع) هستند به همین علت می‌توانیم آنها را خادم حرم مطهر بدانیم.

مهدی کلانترزاده با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی تصریح کرد: هنر بزرگ‌ترین ابزار برای فعالیت فرهنگی دینی است که امیدواریم بتوانیم با مشارکت اقشار مختلف هنرمند از این ابزار استفاده مطلوبی داشته باشیم.

همچنین مدیر کارگاه کمپین تبلیغاتی «شاد باشیم» از مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای برگزاری این کارگاه تقدیر کرد و گفت: آستان مقدس حضرت معصومه(س) نیز با انجام برنامه‌ریزی‌های مختلف میزبانی این کارگاه را به عهده گرفته است.

حسین وجودی با اشاره به اینکه کلاس‌های آموزشی کارگاه کمپین تبلیغاتی «شاد باشیم» صبح هر روز تا عصر برگزار می‌شود، تصریح کرد: افراد شرکت‌کننده در این کارگاه باید در کلاس‌های آموزشی نیز حضور مستمری داشته باشند تا بتوانند از به شیوه مطلوبی از اساتید برجسته کشوری استفاده کنند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha