شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم»

حوزه/ معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان این که آموزش از طریق مسابقه و سرگرمی یکی از شیوه‌های موثر در انتقال مفاهیم دینی به کودکان است، گفت: در خرداد ماه ۶ هزار ۲۷۹ نفر از کودکان زائر و مجاور حرم مطهر امام هشتم(ع) میهمان مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» شدند.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام سید جلال حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: از این تعداد شرکت کننده در مسابقه «کبوتران حرم» 100نفر به قید قرعه برنده شدند و هدایایی نیز از سوی آستان قدس رضوی به آنان اهدا گردید.

وی ادامه داد: معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در راستای نهادینه کردن فرهنگ رضوی در بین کودکان، برنامه‌ها و محصولات فرهنگی ویژه این گروه از زائران امام رضا(ع) طراحی و تهیه می‌کند که برگزاری مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» از جمله اقدامات این مجموعه است.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه آموزش از طریق مسابقه و سرگرمی یکی از شیوه‌های موثر در انتقال مفاهیم دینی به کودکان است، افزود:  برگزاری مسابقه باعث برانگیختن هیجان کودک شده و با ایجاد حس رقابت‌طلبی، ابراز وجود را در او تقویت می‌کند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: مسابقه «کبوتران حرم» به همت اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی، ویژه کودکان 6 تا 11 سال طراحی و به طور مداوم اجرا می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اضافه کرد: در طول خرداد ماه سال جاری 6 هزار 279 نفر از کودکان زائر و مجاور حرم مطهر امام هشتم(ع) میهمان مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» شدند.

وی  افزود:  یکی از رویکردهای مهم این مسابقه بهره‌گیری از منابع دست اول دینی، توجه به انگیزش شناخت دینی در کنار آموزش و مواجهه با خرافات و شبهات است که در قالب یک مجله به کودکان زائر امام هشتم(ع) ارائه می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند در طول شبانه‌روز پاسخنامه خود را داخل صندوق‌های مسابقات فرهنگی مستقر در حرم مطهر رضوی بیندازند یا به صورت حضوری به اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی تحویل دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha