جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نجفی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر سامن گفت: حوزه علمیه باید طوری روی جوانان کار کند که نگاه آنها به حوزه، طلبه و لباس روحانیت، نگاهی با محبت و از روی میل باطنی باشد.

حجت الاسلام روح الله نجفی، مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر سامن استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به فعالیت های فرهنگی  طلاب این مدرسه، گفت: مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر سامن طی دو سال اخیر گروه جهادی فرهنگی، تبلیغی را با همکاری طلاب و اساتید این مدرسه تشکیل داده است.

وی در ادامه افزود: این گروه از اوایل ماه مبارک رمضان در روستا های بخش سامن و مساجد شهر کلاس های طرح فراغت را تشکیل داده که بالغ بر 200 نفر از جوان جذب این فعالیت تبلیغی شده اند و از این میان 15 نفر از این افراد جذب حوزه علمیه شده است.

مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر سامن با اشاره به نحوه عملکرد مبلغان گروه جهادی طلاب، ابراز داشت: مبلغان در طرح تابستانی برای نوجوانان کلاس های عقاید و رفع شبهات برگزار می کنند که از آن جمله می توان به برگزاری کلاس های معارفی و گفتمان های دینی و برنامه های ورزشی شامل فوتسال، شنا و تیر اندازی اشاره کرد.

حجت الاسلام نجفی گفت: ارتباط مستمر جوانان و نوجوانان با حوزه های علمیه می تواند نقش بسزایی در تربیت جوانان و فرهنگی دینی هر منطقه داشته باشد.

وی در پایان تصریح کرد: حوزه علمیه باید طوری روی جوانان کار کند که نگاه آنها به حوزه و طلبه و لباس روحانیت نگاهی با محبت و از روی میل باطنی باشد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha