جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانواده

حوزه/ مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی با همکاری مدرسه علمیه رضویه، طرح تربیت محققان و پژوهشگران حوزه خانواده با عنوان «رهیافت۲» را اجرا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، طرح تربیت محققان و پژوهشگران حوزه خانواده را با عنوان «رهیافت2»، شامل یک دوره آموزشی 6 ماهه ویژه طلاب خواهر سطح دو دارای تحقیق پایانی، یا طلاب دارای آثار پژوهشی، از سوی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی با همکاری مدرسه علمیه رضویه، در مشهد برگزار می شود.

آشنایی گام به گام مسئله‌شناسی در حوزه خانواده، آشنایی با مهارت‌های عمومی پژوهش و نوشتن طرح نامه، آشنایی با ابزارهای تخصصی پژوهش‌های بین رشته‌ای در حوزه خانواده و برگزاری کارگاه‌های عملی برای توانمندسازی در تولید یک محصول فرهنگی یا پژوهشی از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های طرح «رهیافت2» است.

حمایت از ایده تا تولید نهایی محصول، امکان خادم یاری امام رضا(ع) برای پذیرفته‌شدگان و همکاری برگزیدگان در طرح‌های پژوهشی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی، از جمله مزایایی است که برای برگزیدگان آثار پژوهشی در نظر گرفته شده است.

عموم علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند  تا 25 تیرماه سال جاری برای ثبت نام از ساعت 10 تا 12 به واحد پژوهش مدرسه علمیه رضویه واقع در مشهد- خیابان شیرازی 19 مراجعه کنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha