پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله مصطفی علما-دیدار مسئولان حوزه استان کرمانشاه

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه کرمانشاه با تاکید بر ضرورت عمل به سیره حضرت ولی عصر(عج)، تصریح کرد: مومن و منتظر واقعی هرگز به پول، عشیره و قبیله خود افتخار نمی کند و به پست و مقام بی اعتنا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، شب گذشته در جلسه اخلاق که در مسجد حاج شهبازخان برگزار شد، گفت: اگر مسلمانی دم از پیروی از سیره رسول اکرم (ص) می زند و منتظر امام زمان(عج) است، باید اعمال و کردارش در طریق این بزرگواران باشد.

رئیس شورای حوزه علمیه کرمانشاه تاکید کرد: منتظران واقعی ظهور امام عصر(عج) باید تمام دستوراتی که در زمان انتظار برای شیعیان ثبت شده است به بهترین نحو احسن اجرا کنند.

وی با اشاره به اینکه مومن باید در همه حال به فکر خداوند متعال باشد و ثانیه ای از این تفکر غافل نباشد، گفت: اگر به دنبال دین خاتم الانبیاء(ص) هستیم باید قلب های خود را صیقل دهیم و برای توسعه دین نبوی از هیچ کوششی در قالب رحمانیت دریغ نورزیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه  ادامه داد: کسانی که عمری بار گناه را به دوش کشیده اند و اکنون دریافته اند که باید به اصل خود که همان معبود واقعی است، برگردند، بی شک مورد محبت و بخشش خداوند متعال و سبحان قرار خواهند گرفت.

رئیس شورای حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: مومن و منتظر واقعی هرگز به پول، عشیره و قبیله خود افتخار نمی کند و به پست و مقام بی اعتنا است.

آیت الله علما، دلبستگی به دنیا را از دام های شیطان عنوان کرد و افزود: کسانی که در این دنیا فریب مال و ثروت و غرور خود را خورده اند، باید برای رهایی از این بند اسارات، به سیره رسول الله (ص) و  ائمه اطهار علیهم السلام پناه ببرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha