جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 تبلیغ در مناطق محروم با چاشنی اخلاص

حوزه / معاون تبلیغ شهرستان خرم آباد از حضور و فعالیت اثرگذار روحانیون طرح هجرت در روستاهای این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام سید آیت حیات الغیب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این مطلب گفت: مبلغان طرح هجرت خرم آباد فردا در همایش ماهانه که در مرکز مدیریت حوزه علمیه برگزار خواهد شد برای تبلیغ کارآمد و اثرگذار نظرات و تجربیات خود را از تبلیغ تبادل نظر می کنند .

وی با بیان اینکه در همایش های ماهانه و فصلی طرح هجرت تلاش می شود تا با گردهمایی مبلغان مشکلات و مسائل پیش روی تبلیغ در روستاها مرتفع شود، افزود: مبلغان با شرکت در این همایش ها ابلاغیه ها و دستورالعمل های تبلیغ را بصورت واحد و منسجم فرا می گیرند و راهکارهای تبلیغ خلاقانه و متفاوت را با یکدیگر مرور می کنند .

معاون تبلیغ شهرستان خرم آباد با اشاره به ضرورت حضور مبلغان در روستاها و مناطق محروم بیان داشت:امید می رود با احداث مساجد روستایی و خانه های عالم در سایر روستاها روحانیون با اقامت دائمی یاریگر روستاییان در پیشبرد مسائل دینی، فرهنگی و اجتماعی باشند.

حجت الاسلام سید آیت حیات الغیب حمایت نهادهای ذیربط برای حضور و حمایت مالی روحانیون  برای استقرار در روستاها را ضروری برشمرد و گفت: هم اکنون 15 روحانی طرح هجرت در روستاهای اطراف شهرستان خرم آباد به تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام و مکنب تشیع مشغول هستند .

وی در پایان یادآور شد: همایش ماهانه مبلغان طرح هجرت شهرستان خرم آباد فردا در مدیریت حوزه علمیه استان لرستان برگزار خواهد شد .  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha