پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اوقات فراغت

حوزه/ بانوان طلبه و مبلغ یزدی بر اساس تفاهم نامه مشترک حوزه علمیه خواهران استان یزد و کمیته امداد، در اجرای طرح های تبلیغی و فرهنگی این نهاد در تابستان و دیگر ایام سال مشارکت دارند.

خانم مریم حسن پور معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد گفت: سال گذشته تفاهم نامه مشترکی بین حوزه علمیه خواهران یزد و کمیته امداد استان و منطقه دو یزد به امضا رسید که با اعلام آمادگی 30 نفر از بانوان مبلغ یزدی، تا کنون شاهد انجام فعالیت های مختلفی در این زمینه بوده ایم.

وی برخی از این فعالیت ها را شامل  مشارکت در اجرای طرح های تبلیغی، فرهنگی و معنوی ویژه مددجویان و اعضای خانواده کمیته امداد استان یزد، مشاوره و پاسخگویی به سئوالات شرعی عنوان کرد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد با اشاره به فرصت طلایی تابستان برای توسعه فعالیت های فرهنگی، بیان کرد: در بخش فعالیت های فرهنگی دانش آموزی کمیته امداد،  قریب به پنج نفر از بانوان مبلغ به همراه اردوی دانش آموزی دختران برای انجام فعالیت های فرهنگی در طول اردو به مشهد مقدس اعزام شدند.

حسن پور تصریح کرد: بانوان مبلغ با حمایت کمیته امداد در کلاس های تابستانی شهر یزد به عنوان مربی و کارشناس در کانون های فرهنگی فعالیت دارند و در نظر داریم این فعالیت ها را در دیگر شهرستان های استان توسعه دهیم.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان امسال هم بانوان مبلغ در جلسات متعددی با خانواده کمیته امداد در مورد مباحث تحکیم بنیان خانواده سخنرانی کردند و به سئوالات مددجویان پاسخ گفتند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد، گفت: در اجرای طرح فلاح کمیته امداد مقرر شد هر کدام از خانواده مددجویان که خواهان برگزاری جلسات خانگی مذهبی ویژه بانوان هستند، با حضور بانوان مبلغ و همکاری کمیته امداد برگزار شود.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha