جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
منصور هاشمی

حوزه/ مدیر کل اوقاف وامور خیریه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون شش بقعه ساختگی در استان تخریب شده است، گفت: جدیداً شاهد ایجاد بقعه ای با اهداف شخصی در معصوم آباد خوسف هستیم، که در راستای مخالفت با آن، با فرمانداری مکاتباتی شده و منتظر جواب هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام منصور هاشمی امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح نشاط معنوی در 37 بقعه متبرکه در استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح نشاط معنوی از مبلغان بومی و 22مبلغ اعزامی از قم استفاده می‌شود، افزود: با توجه به سفرهای تابستانی امسال 560 اتاق زائر سرا و سوئیت برای پذیرایی و اسکان مسافران تابستانی در خراسان جنوبی آماده شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: همزمان با فصل تابستان، طرح نشاط معنوی با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از 17 تیرماه تا 26 مردادماه به مدت 6 هفته در امامزادگان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام هاشمی افزود: هدف ما تربیت نسل جوان برای حفظ نظام، اسلام و انقلاب است و اداره اوقاف و امور خیریه بزرگترین پایگاه قرآنی با اجرای بیشترین برنامه‌ها را در این زمینه دارد.

وی با بیان اینکه اداره کل اوقاف وامور خیریه به دنبال بیلان کار نیست، اظهار داشت: 98 بقعه در خراسان جنوبی وجود دارد و ما با ایجاد بقعه هایی که به دلایل شخصی ایجاد می‌شود مخالف هستیم.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون شش بقعه ساختگی در استان تخریب شده است، گفت: جدیداً شاهد ایجاد بقعه ای با اهداف شخصی در معصوم آباد خوسف هستیم، که در راستای مخالفت با آن، با فرمانداری مکاتباتی شده و منتظر جواب هستیم.

 حجت الاسلام هاشمی افزود: ما به شدت با بقعه‌سازی‌های بدون سند مخالفت می‌کنیم و از این جهت تا کنون ۶ بقعه‌ای که سند و نسب آن مشخص نبوده را تخریب کردیم.
 انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha