پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام مجید بنی عامریان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) شهرستان سنقر گفت: مسئولین بجای مقصر دانستن هم؛ دست به دست هم بدهند و مشکلات اقتصادی را حل کنند و به فکر پیاده کردن اقتصاد مقاومتی از دیدگاه مقام مقام معظم رهبری باشند.

حجت الاسلام مجید بنی عامریان در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه، اظهار داشت: برای اجرایی شدن دستورات اسلامی از جهات مختلف بنا به فرموده مقام معظم رهبری نیاز به دولت اسلامی داریم و باید در دولت اسلامی زیرساخت ها برای اجرای قوانین اقتصادی اسلامی آماده و مهیا گردد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر ادامه داد: در ایران فعلا خیلی از زیرساخت ها برمبانی غربی است و تا زمانی مبانی غربی حاکم باشد،  جایی برای قوانین اسلامی نیست.

وی تاکید کرد: مسئولان باید به سرمایه ها تولید داخلی تکیه کنند و صنعتگران هم تولید با کیفیت داشته باشند، تا مردم به مصرف داخلی آورند و برای تحقق این مهم نیاز به کار جهادی می باشد. در این صورت وضع اقتصادی کشور بهبود خواهد یافت.

حجت الاسلام بنی عامریان با تاکید بر این که مسئولین به دنبال پیاده کردن اقتصاد مقاومتی از دیدگاه مقام معظم رهبری باشند، گفت: مسئولان به جای مقصر دانستن یکدیگر، دست به دست هم دهند و مشکلات اقتصادی را حل کنند و به فکر عملیاتی سازی اقتصاد مقاومتی باشند.

حجت الاسلام بنی عامریان افزود: اقتدار اقتصادی یکی از مولفه های مهم می باشد و این امر قابل انکار نیست، برای اجرایی شدن دستورات اسلامی ازجهات مختلف بنابه فرموده مقام معظم رهبری نیاز به دولت اسلامی داریم و باید در دولت زیرساخت ها برای قوانین اقتصادی اسلامی آماده و مهیا گردد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha