پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کتابخانه

حوزه/ مدیر فرهنگی هنری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها گفت: با هماهنگی‌های انجام شده از ماه جاری برای نخستین بار کتابخانه حرم مطهر در روزها‌ی تعطیل فعالیت خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام اسماعیل محمدی کرمانشاهی با اشاره به اینکه کتابخانه حرم مطهر برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به علاقه مندان به کتاب و کتاب‌خوانی برنامه‌های مختلفی را دنبال می‌کند، تصریح کرد: مجموعه مسؤولان و پرسنل کتابخانه حضرت معصومه سلام‌الله علیها تلاش می‌کنند تا بتوانند به شیوه مطلوبی بستر مطالعات را برای مراجعه کنندگان به این کتابخانه فراهم سازند.

وی با بیان اینکه کتابخانه حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها با سه تالار ویژه خواهران و سه تالار ویژه برادران آماده استقبال از علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی است، تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده از ماه جاری برای نخستین بار کتابخانه حرم مطهر در روزها‌ی تعطیل فعالیت خواهد داشت.

مدیر فرهنگی هنری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: سالن شهید مطهری کتابخانه حرم مطهر طی روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 13 ظهر باز خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه افراد مختلفی خواستار فعالیت کتابخانه حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها در روزهای تعطیل بوده‌اند، مطرح کرد: اکنون توانسته‌ایم به درخواست‌های این افراد عمل کنیم به همین علت امیدواریم آنها در روزهای تعطیل در کتابخانه حرم مطهر حضور پر شوری داشته باشند چرا که اگر این استقبال قابل توجه باشد احتمال افزایش سالن‌های مطالعه نیز وجود خواهد داشت.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha