سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجاب

حوزه/ مسئول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: اولین همایش بزرگ «من حجاب را دوست دارم» با مشارکت بانوان قمی و زائران آستان مقدس بانوی کرامت برگزار می شود.

مریم شهبازی در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» با اشاره به اینکه حجاب نه یک حق و درخواست عمومی بانوان عفیف و با حیا، بلکه یک فریضه و قانون واجب الهی و مطالبه به حق رهبر معظم انقلاب از بانوان است، گفت: باید این قانون الهی به صورت کامل و بدون هیچ چشم پوشی در جامعه و در تمام نقاط کشور رعایت شود.

وی افزود: امور فرهنگی خواهران حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها به مناسبت هفته حجاب و در راستای حمایت از پوشش کامل و احیای کرامت زن در پناه حجاب و عفت فاطمی، اولین همایش بزرگ« من حجاب را دوست دارم» را با مشارکت گسترده بانوان قمی و زائران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در روز چهارشنبه، 21 تیرماه برگزار می کند.

شهبازی افزود: این همایش بزرگترین تجمع و همایش ویژه خواهران دغدغه مند و متدین انقلابی در عرصه حجاب و عفاف است که به میزبانی  شبستان نجمه خاتون  سلام الله علیها از ساعت 19 الی 20:30 برگزار می شود.

مسئول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها تصریح کرد: به این وسیله از تمامی خواهران گرامی دعوت به عمل می آوریم تا با حضور خود در این همایش خطیر  بار دیگر با بانوی یگانه ی شهر قم، دختر مکتب حیا و عفت، حضرت معصومه سلام الله علیها در احیای این فریضه الهی تجدید میثاق کرده و قدمی به نفع ظهور دولت حق بردارند.

خانم شهبازی با اشاره به اینکه متأسفانه عده ای به دنبال این هستند که در زمینه حجاب و عفاف به صورت کامل این فریضه الهی رعایت نشده و می خواهند پوشش چادر را به عنوان بارزترین نماد زن مسلمان به بهانه های مختلف از سر او بردارند، یادآور شد: حضور گسترده بانوان قمی در این همایش پاسخی دندان شکن به کسانی خواهد بود که بهدنبال حذف این پوشش آسمانی از سر بانوان مسلمان هستند.

یادآوری می شود: آغاز این تجمع و همایش بزرگ از آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله ندایی گسترده برای دعوت از بانوان ایران اسلامی در راستای حمایت از فرهنگ مقدس حجاب و عفاف و یاری این فرهنگ مقدس در سراسر کشور است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha