جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عفاف و حجاب

حوزه/ حجت الاسلام مهرپویان با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه گفت: هر کس در راستای تضعیف ارزش‌های جامعه گام بردارد در زمین دشمن بازی کرده است.

حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی اظهار داشت: رعایت نکردن عفاف و حجاب در جامعه اسلامی از حربه‌های مهم دشمنان در راستای اسلام زدایی در جامعه است که باید با آن مقابله کنیم.

وی با تأکید بر اینکه همه باید در خط مقدم ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باشیم، افزود: دشمن با عفاف و حجاب در حال مبارزه آشکار است و هر کس در راستای تضعیف ارزش‌های جامعه گام بردارد در زمین دشمن بازی کرده است.

مسئول تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه امروز را یکی از ضرورت‌های دانست و گفت: دشمنان انقلاب در تلاش هستند تا با کمرنگ کردن اصول و ارزش‌های اسلامی به اهداف شوم خود دست یابند، بنابراین باید همواره هوشیار باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمن به ارزش‌های اسلام و مبانی اعتقادی و مذهبی جوانان ما حمله کرده ازاین‌رو باید به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه بیشتر توجه شود.

حجت‌الاسلام مهرپویان با اشاره به اینکه خطرات و آسیب‌های بدحجابی در مقایسه با بسیاری از معضلات اجتماعی دیگر بیشتر است، اظهار داشت: به خطر افتادن عزت و جایگاه زن، افزایش ناهنجاری‌های جسمی و روحی، کاهش تمایل به ازدواج، افزایش ناهنجاری‌های خانوادگی و بالا رفتن آمار طلاق از اثرات پدیده شوم بدحجابی در جامعه است.

وی با بیان اینکه عفاف و حجاب ریشه در آموزه‌های دینی اسلامی دارد، گفت: ارج نهادن و توجه کردن به حجاب و عفاف به‌عنوان فرهنگ اسلامی و قرآنی برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی غرب ضروری است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha