جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسلامی، خدمت به مردم را عبادت خواند و گفت: مسئولان باید از حاشیه ها دوری کرده و به متن برنامه ها که خدمت خالصانه به مردم است، توجه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای جدید شورای اسلامی بخش خرمدشت شهرستان تاکستان، که در دفتر امام جمعه برگزار شد، بر ضرورت خدمت به مردم  تاکید کرد و گفت: مسئولان باید از حاشیه ها دوری کرده و به متن برنامه ها که خدمت خالصانه به مردم است، توجه کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که والاترین و بالاترین عبادت‌ها، خدمت خالصانه به مردم است و این امر باید در اولویت کاری مسئولان باشد، افزود: موقعیت کاری که در آن قرار گرفته ایم را باید توفیق الهی دانست و با ارائه خدمات شایسته به مردم، ادای دین کنیم.

وی در ادامه با اشاره به این که امروز شوراها از مهم‌ترین ظرفیت‌های پیشبرد اقتصاد مقاومتی به شمار می روند، افزود: بی‌شک امروز شوراهای اسلامی شهر و روستا نماد تبلور حضور اجتماعی مردم در پیشبرد برنامه‌های توسعه‌گرایانه و ارتقا روحیه همکاری عمومی و استفاده از خرد جمعی و توان و انرژی پرشور جوانان هستند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در راه توسعه و آبادانی منطقه خود تنها باید هدف مقدس خدمت به مردم را در سرلوحه کاری خویش قرار دهند تا با عزمی ملی و مدیریت جهادی، دست در دست دیگر مسئولان کشور شاهد شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد و فرهنگ این مرز و بوم باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، زمینه مشارکت همگانی مردم در تصمیم گیری های کشور فراهم شد و از این جهت جمهوری اسلامی ایران اکنون به عنوان الگوی مردم سالاری در غرب آسیا از آغاز پیروزی انقلاب با میزان مشارکت های چشمگیر در جهان زبانزد شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha