پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
طرح هجرت

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان گفت: مبلغان طرح هجرت برای اوقات فراغت قشر نوجوان و جوان جامعه در تعطیلات تابستان، برنامه های با محتوا و کیفیت محور داشته باشند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام محمد ولی پور، عصر امروز در جلسه فصلی مبلغان طرح هجرت شهرستان خرم آباد، در مدیریت حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه مبلغان باید علاوه بر انجام تبلیغ دینی، در جذب نوجوانان و جوانان به مساجد نیز همتی مضاعف داشته باشند، گفت: مبلغان طرح هجرت تلاش کنند تا با برقراری رابطه ای صمیمانه و دوستانه با نوجوانان و جوانان آنان را جذب برنامه های محوری مساجد نمایند.

وی با تاکید بر این که اوقات فراغت فرصتی مغتنم برای احیای نماز جماعت صبح، جذب نوجوانان و جوانان به مساجد و اجرای برنامه های قرآنی است، افزود: مبلغان طرح هجرت اجرای برنامه های قرآنی و حدیثی را با جدیت در بین روستاییان دنبال کنند تا شاهد تعمیق و رشد فرایض دینی و معنوی در بین روستاییان باشیم .

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان با بیان این که روحانیون طرح هجرت اجرای برنامه ها و کلاس های آموزش احکام و برنامه های دینی فرهنگی با محوریت سبک زندگی اسلامی را برای جوانان در راس برنامه های تبلیغی خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: بی شک توسعه و تعمیق باورهای اعتقادی، اسلامی و انقلابی می تواند در تربیت نسلی مومن، پویا و انقلابی تاثیرگذار باشد.

حجت الاسلام  ولی پور در  پایان گفت: مبلغان طرح هجرت روستاهای هجوار فاقد روحانی را نیز پوشش تبلیغی دهند.

در این جلسه، همچنین حجت الاسلام علی امیری زاده بازوند به مدت یک سال به عنوان معاون تبلیغ شهرستان خرم آباد معرفی و از زحمات حجت الاسلام سید آیت حیات الغیب  قدردانی شد . 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha