شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه هرسین

حوزه/ امام جمعه شهرستان هرسین گفت: طلاب و روحانیون برای مبارزه بهتر و تخصصی تر با جنگ نرم دشمنان و نیز فضاهای مجازی باید به علم روز و آشنایی کامل با فضای مجازی، اینترنت و تکنولوژی روز مجهز باشند تا بهتر راه های نفود دشمنان را پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله باقری، صبح امروز در جمع طلاب و روحانیون به مناسبت هفته حجاب و عفاف گفت: این دو مقوله جز لاینفک دین ربانی و رحمانی اسلام است و کسی نمی تواند منکر این حقیقت شود.

امام جمعه شهرستان هرسین تاکید کرد: اسناد و آثار به دست آمده از کاوش های تاریخی نشان می دهد که زنان ایرانی حتی قبل از ورود اسلام به کشور از حجاب و پوشش مناسبی برخوردار بوده اند که این امر نشان می دهد غیرت جزو لاینفک مردمان ایران زمین بوده است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از دشمنان می خواهند با به راه انداختن جنگ نرم، به اهداف شوم خود برسند، گفت: دشمنان امروز دریافته اند که راه حل نظامی نمی تواند درباره ایران کارساز باشد، لذا با استفاده از تهاجم فرهنگی و با استفاده از خلاهای فرهنگی به دنبال تضعیف روحیه فرهنگی و دینی جوانان و سرمایه های این مملکت هستند.

حجت الاسلام باقری عنوان کرد: فضاهای مجازی، تلگرام، اینترنت، ماهواره و... از جمله امکانات امروز جنگ نرم دشمنان است که از هزاران طرف تر از مرزها به دنبال استحاله فرهنگی و عقیدتی سرمایه های این نظام اسلامی هستند.

وی در ادامه وظیفه طلاب و روحانیون را افشاگری این ناتو و هجمه همه جانبه فرهنگی عنوان کرد و گفت: ما نمی توانیم بگوییم که تمام این تکنولوژی ها بد و شیطانی هستند، بلکه سخن ما این است که دشمنان از بعد منفی و شیطانی آن در فریب جوانان ما استفاده می کنند.

امام جمعه هرسین تاکید کرد: طلاب و روحانیون برای مبارزه بهتر و تخصصی تر با جنگ نرم دشمنان و نیز فضاهای مجازی باید به علم روز و آشنایی کامل با فضای مجازی، اینترنت و تکنولوژی روز مجهز باشند تا بهتر راه های نفود دشمنان را پیدا کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha