پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آتش به اختیار

حوزه/ حجت الاسلام اسماعیل نیا با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مطرح نمودن واژه «آتش به اختیار» ، گفت: «آتش به اختیار» به معنای عمل انقلابی در بستر اندیشه ها و منویات مقام معظم رهبری است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا، ظهر امروز در جلسه ارزیابی و هم اندیشی با موضوع بررسی مسائل حوزه علمیه خواهران لرستان، گفت: اساتید حوزه باید با دلسوزی و همت والا در جهت تهذیب  و ارتقاء دانش علمی طلاب قدم بردارند و زمینه ساز رشد اخلاقی اسلامی جامعه باشند .

وی با بیان اینکه دست اندرکاران مدارس علمیه باید با شناسایی طلاب مستعد و باانگیزه زمینه پیشرفت علمی و پژوهشی آنان را فراهم کنند، بیان داشت: با شناسایی طلاب توانمند و حمایت از طرح ها، ایده ها و ابتکارات آنها می توان در جهت تعمیق و گسترش فضائل اخلاقی و سبک زندگی ایرانی اسلامی در جامعه گام برداشت .

مدیر کل ارتباطات حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه رسالت حوزه انقلابی ترویج آرمان ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی است، خاطر نشان کرد: صیانت، تعمیق و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و همچنین مبارزه با توطئه های اعتقادی و فرهنگی دشمن از جمله اهداف حوزه انقلابی است .

حجت الاسلام اسماعیل نیا با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مطرح نمودن واژه «آتش به اختیار» خاطر نشان کرد: «آتش به اختیار» به معنای عمل انقلابی در بستر اندیشه ها و منویات مقام معظم رهبری است .

وی با بیان اینکه حوزویان پرچمداران اشاعه دین و فرهنگ در جامعه هستند، بیان داشت: حوزویان برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان برنامه های بامحتوا و به روز ارائه دهند .

برپایه این گزارش، در این جلسه معاونان و مدارس علمیه خواهران استان لرستان طرح ها و برنامه های آموزشی تربیتی خود را برای پیشبرد اهداف نظام آموزشی حوزه مطرح کردند.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha