جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله عبدالنبی نمازی امام جمعه کاشان

حوزه/ آیت الله نمازی گفت: رهبری در جمهوری اسلامی ایران برخلاف کشورهای دیگر از علم، اخلاق، شجاعت، تقوا و تدبیر حکیمانه برخورداراست و به اذعان تحلیلگران غربی، رهبر معظم انقلاب، مقتدرترین و محبوب ترین رهبر دنیاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، ظهر امروز در دیدار با شهردار، معاونین و مدیران  مناطق مختلف شهرداری کاشان، با اشاره به تفاوت های نظام سیاسی ایران با دیگر کشورهای جهان، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران تنها نظام سیاسی دنیاست که در مقایسه با کشورهای دیگر بیشترین نمره قبولی را در ارزیابی عملکردها می گیرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، همچنین به تفاوتهای رهبری  در نظام جمهوری اسلامی ایران با رهبری نظام های سیاسی دیگر کشورهای جهان اشاره کرد و افزود: رهبری در جمهوری اسلامی ایران برخلاف کشورهای دیگر از علم، اخلاق، شجاعت، تقوا، تدبیر حکیمانه، و ...  برخورداراست و به اذعان تحلیلگران غربی، رهبر معظم انقلاب، مقتدرترین و محبوب ترین رهبر دنیا و جمهوری اسلامی ایران موفق ترین کشور می باشد.

وی با اشاره به جنایت های عربستان سعودی وهم پیمانانش در شهید و آواره نمودن میلیون ها نفر از مردم مظلوم یمن، اظهار کرد: غربی ها علی رغم جنایت های فراوانی که در جهان مرتکب می شوند و چشم خود را بر جنایات آل سعود بسته اند، دم از حقوق بشر می زنند و ایران را به نقض حقوق بشر متهم می کنند .

امام جمعه کاشان، به نقش جمهوری اسلامی ایران در نابودی داعش در سوریه وعراق اشاره کرد و بیان داشت: غربی ها می گویند تدبیر و حضور مستشاری ایران، در برخورد با داعش بسیار موفقیت آمیز بوده است .

صعه صدر و تفکر ابزار مدیریت است

آیت الله نمازی در بخش دیگری از سخنان خود وجود اختلاف در محیط های اداری وخانواده  را نشانه عدم موفقیت در کارها دانست و صعه صدر و تفکر را ابزار مدیریت عنوان کرد و گفت: در مدیریت احتیاج به صعه صدرمی باشد، لذا مردان بزرگ برای رسیبدن به موفقیت های بزرگ باید تحمل و صبر داشته باشند.

وی، با بیان این که یک کشور، استان و شهر را بدون صعه صدر نمی توان اداره کرد، رمز موفقیت نیروهای عراقی در مقابله با داعش را در کنار هم بودن شیعه وسنی براساس فتوای آیت الله اعظمی سیستانی  عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط حساس جهانی و منطقه ای، جهان اسلام نیازمند وحدت و انسجام است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: با توجه به اینکه آینده منطقه مبهم و پبچیده می باشد و دشمنان ما را متهم می کنند، لذا باید با هم متحد باشیم .

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: سنت الهی بر این است هر کجا که وحدت و همدلی باشد، نصرت الهی نازل می شود اختلاف و دودستگی موجب بروز مشکل می شود.

آیت الله نمازی افزود: به دلیل دشمنان زیادی که در دنیا داریم، نباید در مسائل فرعی با هم بحث کنیم  بلکه باید در مسیر اتحاد وهمدلی گام برداریم.

وی در پایان عملکرد شهرداری کاشان را به دلیل روشن بودن فعالیت هایش قابل دفاع دانست.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha