جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کلنگ زنی مجموعه های فرهنگی و آموزشی حوزه خراسان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان تاکید کرد: نیت خیر واقفان و مشارکت آنان در ساخت فضاهای فرهنگی و آموزشی برای حوزه علمیه، بزرگترین سرمایه برای آنان محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان در مراسم کلنگ زنی دو قطعه از چهار قطعه زمان اهدایی شهرداری مشهد به این حوزه (پروژه مجتمع آموزشی فرهنگی) با اشاره به اینکه نیت خیر واقفان و فعالیت خیّران در ساخت فضاهای فرهنگی و آموزشی برای حوزه علمیه، بزرگترین سرمایه برای آنان محسوب می شود.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان گفت: دانش، امری روشنایی بخش و ظلمت زداست و وظیفه و رسالت ارشاد مردم یعنی همان رسالت بزرگ حوزه های علمیه را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه طبق احادیث، اگر کسی از مردم تشكر نكند، در واقع شكر خدا را بجانياورده است، اظهار کرد: قدردانی از کسانی که عمل خیر انجام می دهند در واقع تشکر از خداوند خالق است و بنابراین امر، از خیران، شهردار مشهد و شهرداران مناطق، ستاد حاشیه شهر و به‌ویژه از آیت ا... علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تشکر می کنیم.

مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به همکاری خیران و شهرداری مشهد برای ساخت مجموعه های یاد شده و لزوم و ضرورت بهره برداری از آن، ابراز کرد: از حدود یک سال گذشته که انجمن خیرین مدرسه ساز حوزه علمیه خراسان راه اندازی شده، کارهای بزرگی در این زمینه انجام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با بیان اینکه همزمان با کلنگ زنی در دو قطعه زمین منطقه سیدی، عملیات اجرایی دو قطعه زمین دیگر در بلوار دوم طبرسی و بلوار ولایت هر کدام به ترتیب به مساحت 5 هزار و هزار مترمربع آغاز می شود، خاطر نشان کرد: این گونه فعالیت ها براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و در راستای ظرفیت سازی برای ارتقای لازم، توسعه و رشد حوزه های علمیه انجام می شود.

گفتنی است، در مراسم دیروز، عملیات  اجرایی در دو قطع زمین 4500 متری جمعا به متراژ 9000 متر در بلوار سیدی(صبا 91)، یک قطعه زمین 1000 متری در بلوار ولایت و یک قطعه زمین 5000 متری در بلوار طبرسی دوم به نشانی طبرسی 4، نظام دوست 18 همزمان آغاز شد.
انتهای پیام/313/25

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha