سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بحرین

حوزه/ نیرو های نظامی رژیم آل خلیفه در محله حیدریه شهرک الدراز منتشر شدند و دیده شده که شبه نظامی های مسلح در این محله که منزل آیت الله عیسی قاسم در آن واقع شده است حاضر شده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نیرو های نظامی رژیم آل خلیفه در محله حیدریه شهرک الدراز منتشر شدند و دیده شده که شبه نظامی های مسلح در این محله که منزل آیت الله عیسی قاسم در آن واقع شده است حاضر شده اند.

منابع رسانه ای داخلی گفتند که تحرکات نظامی غروب یکشنبه با حمایت هلکپترها انجام گرفته و قبل از اینکه نیرو ها و شبه نظامی ها عقب نشینی کنند برخی اماکن این محله را هدف قرار داده است.

این شهرک و محله های آن شاهد گسترش انواع نیرو های نظامی و زره پوش ها است که از ارتباط با آیت الله قاسم که در حصر اجباری به سر می برد، جلوگیری می کنند و نمی گذارند آیت الله قاسم با دنیای بیرون ارتباط داشته باشد که این مسئله موجب نگرانی در مورد سلامت وی شده است.

مناطق مختلف بحرین شاهد تظاهرات و اعتراضات مردمی بوده است. اهالی شهرک "الدیه" در دفاع از آیت الله عیسی قاسم و همبستگی با زنان بازداشت شده تظاهرات کردند و تصاویر شهدای فدایی را به دست گرفته و بر وفاداری به آنان و حرکت در راه آنان تاکید کردند. همچنین شعار هایی در جهت قصاص قاتلان شهدا و سقوط رژیم آل خلیفه سر داده شد.

نیرو های آل خلیفه تظاهراتی که در شهرک "المعامیر" به راه افتاده بود را سرکوب کرده و علیه تظاهرکنندگان که شعار سقوط رژیم آل خلیفه و فریاد وفاداری به شهدا، بازداشت شدگان سر می دادند، از گاز اشک آور و گلوله ساچمه ای استفاده کردند.

اهالی منطقه "ستره" عصر دیروز در ابراز خشم نسبت به بازداشت زنان تظاهرات کردند به گونه ای که در پایان تظاهرات با نیرو های آل خلیفه درگیر شدند و نیرو ها از انواع سلاح های سرکوب گر علیه تظاهرات کنندگان استفاده کردند.

معترضین خشمگین، در رد تجاوزهای صورت گرفته علیه زنان بحرینی خیابان های اصلی متصل به دو شهرک "ابو صیبع"و "الشاخوره" را بستند، لاستیک ها را آتش زدند و شعار "باید آزاده ها آزاد شوند" سر دادند.

در همین راستا ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه از آمادگی برنامه انقلابی جدید با شعار " استقامت می کنیم" خبر داده و هم زمان آمادگی ها برای فعالیت های روز اسیر بحرینی که در 24 جولای جاری(2مرداد96) برگزار می شود، انجام می گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha