جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیپلمات های استرالیایی و نیوزلندی به زیارت حرم امیر المؤمنین (ع) مشرف شدند

حوزه/ "جمس مونرو" سفیر نیوزلند در عراق و "کرستفر واتکنس" دبیر اول سفارت استرالیا به زیارت حرم مطهر حضرت امیر المؤمنین علی (علیه السلام) مشرف شدند و از آثار تاریخی و باستانی آستان مقدس علوی دیدن کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، "جمس مونرو" سفیر نیوزلند در عراق و "کرستفر واتکنس" دبیر اول سفارت استرالیا به زیارت حرم مطهر حضرت امیر المؤمنین علی (علیه السلام) مشرف شدند و از آثار تاریخی و باستانی آستان مقدس علوی دیدن کردند.

"جمس مونرو" سفیر نیوزلند گفت: این اولین سفر من به عراق و این شهر مقدس است و مایه سعادت من است که به زیارت حرم مطهر پسر عموی حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و همسر دختر پیامبر (ص) حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) مشرف می شوم.

وی افزود: بازدید از آثار و مشاهد تاریخی و باستانی و فضای روحانی و معنوی که این مکان مقدس را در برگرفته، مرا بسیار شگفت زده کرده است و من تمام آنچه را دیده ام برای مردم نیوزلند بازگو می کنم.

"کرستفر واتکنس" دبیر اول سفارت استرالیا اشاره کرد: این اولین باری است که به کشور عراق می آیم و به حرم حضرت علی (علیه السلام) مشرف می شوم. من تمام آنچه که از آثار باستانی این حرم مقدس دیده ام را برای دولت و ملت استرالیا بیان می کنم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha