پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین گفت: طلاب و روحانیون نه تنها امروز در مباحث تبلیغی فعال هستند، بلکه در عرصه های سازندگی و عمرانی پیشرو و پیشگام هستند و در روستاها و مناطق محروم اقدامات مختلفی انجام می‌دهند و این نشان‌ دهنده پیوند ناگسستنی مردم و روحانیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل مصطفایی صبح امروز در جمع طلاب و روحانیون اعزام به مناطق محروم در قالب اردوهای جهادی که در سالن اجتماعات سازمان بسیج و طلاب قزوین برگزارشد، به اهمیت اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری، حوزه علمیه استان قزوین، برگزاری اردوهای جهادی طلاب را آغاز کرد و طبق برنامه ریزی به عمل آمده از سوی مدیریت حوزه استان، بسیج طلاب و روحانیون و سازمان بسیج سازندگی استان، طلاب و روحانیونی که در عرصه های مختلف تخصص دارند، شناسایی و به مناطق محروم و روستایی اعزام می شوند.

وی افزود: طلاب و روحانیون نه تنها امروز در مباحث تبلیغی فعال هستند، بلکه در عرصه های سازندگی و عمرانی پیشرو و پیشگام هستند و در روستاها و مناطق محروم اقدامات مختلفی انجام می‌دهند و این نشان‌ دهنده پیوند ناگسستنی مردم و روحانیت است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین، اردوهای جهادی را یک کار فرهنگی بزرگ برای تقویت باورها و اعتقادات جوانان و مقابله عملی با تهاجم فرهنگی غرب دانست و  خاطرنشان کرد: این کار، یک حرکت مردم محور است که می تواند مظهر اقتصاد مقاومتی در کشور باشد و به عنوان یک الگو برای تحقق شعار مورد نظر مقام معظم رهبری مطرح شود.

وی با تاکید بر این‌که نقش روحانیون و طلاب پیرو خط ولایت در دوران هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست، خاطر نشان کرد: جهاد در راه خدا و دفاع از حریم اسلام و کیان اسلامی تا مرز شهادت، وظیفه ای الهی و آرمانی است که روحانیت با حضور در صحنه های مختلف نظام بدان عامل بوده اند، امروز نیز طلاب بسیجی ادامه دهنده راه شهدای روحانی هستند.

حجت الاسلام مصطفایی تصریح کرد: مهم‌ترین توصیه شهدا، اطاعت و تبعیت محض از ولایت فقیه بوده است و امروز باید در سنگر ولایت برای مقابله با جنگ نرم دشمنان شب و روز نشناسیم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha