جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 419870
۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
پیام تسلیت

حوزه / مدیر عامل بنیاد امامت، نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد و مدیر حوزه خواهران استان، در پیام های جداگانه ای، درگذشت ابوالشهید حاج فضل الله شمس را تسلیت گفتند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد؛ در پی درگذشت ابوالشهید حاج فضل الله شمس، پدر حجت الاسلام والمسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه یزد، مدیران حوزوی در پیام هایی درگذشت ان مرحوم را تسلیت گفتند.

پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد:

درگذشت ابوی بزرگوارتان مرحوم مغفور فضل الله شمس پدر شهيد بزرگوار عادل شمس، موجب تألم خاطر اینجانب گردید، این مصیبت را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای جناب عالی را از پروردگار متعال خواهانم.

 

پیام حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی مدیر عامل بنیاد فرهنگی امامت:

ارتحال والد ارجمندتان ابوالشهید مرحوم مغفور حاج فضل الله شمس پدر شهید بزرگوار عادل شمس موجب تاثر گردید.

ارتحال تاسف بار این خدمت گذار به ولایت و امامت که عمر پر برکت خود را وقف اهل بیت عصمت و طهارت (ع)نمود به حضرت عالی و بیت شریفتان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل از حضرت بازی تعالی مسئلت دارم.

پیام حجت الاسلام علی کارگر مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد:

با کمال تاسف و تاثر باخبر شدیم  پدر بزرگوار مدیریت محترم حوزه علمیه برادران استان یزد حضرت حجت الاسلام والمسملین محمد شمس دارفانی را وداع گفت و به ديدار معبود شتافت.

مدیریت و کارکنان حوزه علمیه خواهران استان یزد ، مصيبت درگذشت جناب آقای حاج فضل الله شمس پدر شهید بزرگوارعادل شمس را به محضر حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس و خانواده محترمشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رضوان الهی و برای شما و سایر بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

همچنین لازم به ذکر است سپاه الغدیر استان ، استانداری یزد و برخی از ارگان دولتی و غیر دولتی استان یزد نیز در پیام هایی درگذشت پدر مدیر محترم حوزه علمیه یزد را تسلیت گفتند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha