جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست شورای عالی قرآن

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، در نشست شورای توسعه فعالیت های قرآنی، تصریح کرد: برای انجام فعالیت های قرآنی و توسعه مباحث دینی و معنوی نباید منتظر بودجه و دستور اداری بود، بلکه باید جهادی اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه،  آیت الله مصطفی علما، امروز در نشست شورای توسعه فعالیت های توسعه قرآنی استان کرمانشاه، گفت: برای انجام فعالیت های قرآنی و توسعه مباحث دینی و معنوی نباید منتظر بودجه و منابع مالی بود،بلکه باید جهادی اقدام کرد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تصریح کرد: کسانی که در عرصه های قرآنی و فرهنگی فعالیت دارند باید با انگیزه و به صورت خودجوش وارد میدان شوند و مساجد را در این زمینه فعال نمایند.

وی با اشاره به اینکه رهبر مقدس انقلاب اسلامی کارهای فرهنگی را جزو اولویت های کاری در جامعه می دانند، تاکید کرد: از نظر رهبر معظم انقلاب، قرآن و آموزش آن از اولویت های اول کار فرهنگی است که باید اجرایی شود، زیرا قرآن مسیر و صراط مستقیم را به انسان ها نشان می دهد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام اسماعیل قبادی، مدیر تبلیغات اسلامی  استان و تنی چند از اعضای شورا توسعه فعالیت های قرآنی، به بیان مشکلات موجود و راهکارها پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha