جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسینی کوهستانی/ مدیر کل سازمان تبلیغات استان یزد

حوزه / حجت الاسلام حسینی کوهستانی، ترویج فرهنگ غدیر را نیاز امروز جامعه دانست و بر برگزاری دوره های غدیر شناسی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ حجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی، صبح امروز در نشستی با حسین ظریف منش، مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر با اشاره به بخشی از برنامه های این بنیاد در یزد اظهار داشت: در استان یزد همه نهادها، تشکل ها و موسسات فرهنگی فعال در حوزه غدیر، عضو بنیاد بین المللی غدیر هستند که از جمله فعال ترین این ارگان‌ها و ستادها می توان به سپاه الغدیر استان، ستاد مبشران غدیر شهرداری و برخی دیگر از موسسات فرهنگی و دستگاه ها اشاره کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: سپاه الغدیر استان یزد هر سال با بازسازی واقعه غدیر و اجرای نمایش ویژه، مخاطبان بسیاری را جذب برنامه های دهه امامت و ولایت می‌کند.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان یزد با اشاره به اینکه دفتر بنیاد در استان در واقع نقش هماهنگ کننده  بین دستگاه ها و موسسات و. .. را بر عهده دارد، عنوان داشت: این بنیاد خوشبختانه تاکنون هم در سطح کشور و هم خارج از کشور موفق بوده و برنامه های خوبی ارائه داده است و اگر از نظر اعتباری شرایط بهتری فراهم شود، به طور قطع اقدامات و برنامه های پررنگتری را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری دوره های آموزشی از اثرگذارترین برنامه های استان یزد با موضوع غدیر است، افزود: در این راستا دوره های آموزشی با موضوع غدیر برای گروه های مختلفی از جمله طلاب، روحانیون، معلمان مدارس، مربیان مهدکودک های زیر پوشش بهزیستی و. ... با هدف تبیین موضوع غدیر برگزار می‌شود و به طور قطع آموزش و اثرگذاری این گروه ها به‌عنوان گروه های تاثیرگذار، می تواند در ترویج فرهنگ غدیر بسیار موثر واقع شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha