شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین راشدی یزدی گفت: دشمن در صدد است تا وحدت و اتحاد ما را با توطئه های مختلف درهم شکنند و ما باید هوشیارانه در مقابل آنان عمل کنیم و اجازه ندهیم با فتنه در صفوف ما رخنه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی، شب گذشته در دوازدهمین یادواره شهدای اصناف و بازاریان استان و 17 هزار شهید ترور کشور در یزد که با هدف تجلیل از ایثارگری و خدمات شهدای اصناف برگزار شد در خصوص نقش شهدا در پیروزی انقلاب مقدس اسلامی، توطئه های دشمنان و لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ولایتمداری به ایراد سخن پرداخت.

وی با تشریح شرایط حساس کنونی گفت: وقتی وضعیت بحرانی منطقه خاورمیانه را می نگریم ارزش کار بزرگ شهدا در حفظ آسایش و امنیت میهن اسلامی را بهتر درک می کنیم و برماست با تبعیت از راه پرافتخار شهدا از آرمانهای آنان پاسداری کنیم .

این استاد حوزه در ادامه تصریح کرد: دشمن در صدد است تا وحدت و اتحاد ما را با توطئه های مختلف درهم شکنند و ما باید هوشیارانه در مقابل آنان عمل کنیم و اجازه ندهیم با فتنه در صفوف ما رخنه کند.

در حاشیه این مراسم معنوی نمایشگاهی از عکس ها ، وصایا و زندگی نامه شهدای استان یزد و بخصوص شهدای اصناف و بازاریان و شهدای ترور در معرض دید مردم گذاشته شد.

این مراسم که از روز شنبه آغاز شده است تا پایان هفته جاری در محل بسیج اصناف یزد واقع در خیابان آیت الله کاشانی پشت بیمارستان بهمن منعقد می باشد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • راشد شنگول منش IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
    0 0
    باشه حتما