جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام کشاورز

مدیر موسسه آیینه ظهور استان گفت: دشمنان برای ایجاد شبهه در مدارس و دانشگاه های های برنامه ریزی گسترده ای دارند و اگر متولیان امر و مسؤولان نظام تعلیم و تربیت هوشمندی و هوشیاری لازم را نداشته باشند، خسارت های جبران ناپذری متوجه کشور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کشاورز، صبح امروز در دیدار با مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به اجرای طرح ارتقا توانمندی طلاب در حوزه دانش آموزی، گفت: این طرح با همکاری طلاب و روحانیون حوزه قزوین، برای اولین بار از سوی موسسه آیینه ظهور اجرا می شود.

وی افزود:این طرح از 24 تیرماه در 4 دوره که عبارتند از دوره تربیت مربی خواهران، تربیت مربی راوی راهیان نور، تربیت مربی در خصوص کلاس داری و دوره  اردو داری برگزار می شود و خوشبختانه استقبال از این دوره ها چشمگیر بوده و مورد توجه خواهران و برادران حوزوی قرار گرفته است.

وی به برنامه ریزی فرهنگی و تبلیغی برای خانواده ها ونسل جوان را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: دشمن در عرصه های مختلف برای بی تفاوت کردن مردم و نسل جوان نسبت به ارزش ها و ایجاد گرایش هایی که اهداف شوم دشمنان را تامین می کند، برنامه ریزی گسترده ای انجام داده است.

این فعال فرهنگی با تاکید بر این ک ه در عرصه جنگ نرم، باید هوشیارانه و با برنامه ریزی کامل به مقابله برخاست و مراقب همه جوانب کار و توطئه های دشمنان بود، ابراز داشت: دشمنان برای ایجاد شبهه در مدارس و دانشگاه های های برنامه ریزی گسترده ای دارند و اگر متولیان امر و مسؤولان نظام تعلیم و تربیت هوشمندی و هوشیاری لازم را نداشته باشند، خسارت های جبران ناپذری متوجه کشور خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین نیز ضمن قدردانی از تلاش های موسسه آیینه ظهور با همکاری طلاب و روحانیون خوش فکر،  گفت: امروز دشمن برای به فساد کشاندن نسل جوان فعال است و متولیان فرهنگی کشور باید طراحی های قوی تری به منظور مقابله با این نقشه ها داشته باشند و از هر فرصتی برای این امر مهم بهره بگیرند.

وی افزود:  اگر روحانیت با برنامه ریزی فرهنگی و تبلیغی در جامعه  ورود پیدا کند و بتواند نقطه مورد هجوم دشمن را شناسایی و برای مقابله با آن برنامه ریزی و تلاش کند، دشمن ره به جایی نخواهد برد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha