جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجاب

مدیر مجموعه فرهنگی تولیدی حجابان وابسته به ستاد مردمی عفاف و حجاب یزد از استقبال گسترده بانوان یزدی از طرح اهدای نذر چادرهای خود به محرومان، در اولین دوره اجرای این طرح در شهر یزد خبر داد.

خانم ملکه محمدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد با گرامیداشت سالروز قیام خونین مردم مشهد در دفاع از حریم حجاب اسلامی و قرآنی اظهار کرد: به منظور توسعه عفاف و حجاب استان یزد، طرح نذر چادر از سوی ستاد مردمی عفاف و حجاب در هفته عفاف و حجاب اعلام شد که مرکز فرهنگی و تولیدی حجابان وابسته به این ستاد اجرای طرح را برعهده گرفت.

وی با یادآوری شعار سال در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغال بیان کرد: بانوان یزدی چادرهای بلااستفاده و در حدّ نو و یا کاملا نو را با مراجعه حضوری به مرکز فروش حجابان یزد واقع در بلوار امامزاده جعفر(ع) و طبقه زیرین پاساژ فیروزه با چادرهای مورد علاقه خود اعم از سنتی و یا انواع چادر آستین دار و ملی دوخته شده با پرداخت 50 درصد قیمت چادرنو تعویض کردند.

این بانوی فعال فرهنگی تصریح کرد: در دو روز اول اجرای این طرح با استقبال گسترده بانوان یزدی و اتمام اجناس مورد نظر برای تعویض مواجه شدیم که ادامه طرح را به مرحله دوم موکول کرده ایم.

خانم محمدیان خاطرنشان کرد: چادرهای اهدایی بانوان یزدی پس از بازنگری مجدد و خشکشویی به افراد نیازمند اهدا می شود.

وی تصریح کرد: مجموعه حجابان یزد در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی با پارچه های کاملا ایرانی و دوخت ایرانی برای اولین بار در کشور ۷۰ مدل مانتوی ایرانی اسلامی را با قیمت مناسب در اختیار بانوان یزدی قرار می دهد و اولین مرکز تخصصی حجاب کودک را در استان با ایجاد محیط شاد و کودکانه در مرکز فروش حجابان ایجاد کرده است.

 

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha