جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نیروهای مردمی یمن

حوزه/ ارتش و کمیته مردمی یمن طی ساعت های گذشته تلاش های متجاوزین ائتلاف سعودی آمریکایی را با شکست مواجه کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، ارتش و کمیته مردمی یمن طی ساعت های گذشته تلاش های متجاوزین ائتلاف سعودی آمریکایی را با شکست مواجه کرده و روحیه آن ها را تضیعف کردند.

یک منبع نظامی گفت: ارتش و کمیته های مردمی، چهار هجوم متجاوزانه مزدوران سعودی از دو محور به استان جوف را با شکست مواجه کردند و همچنین عملیات هجومی علیه پایگاه های مزدوران آل سعود راه اندازی کردند.

* به هلاکت رسیدن تعدادی از مزدوران سعودی

این منبع به هلاکت سرهنگ احمد ربوعی فرمانده جبهه "مزویه" و  "طاسین ماجد محمود هزاع" از سرکرده های مزدور و تعدادی از عناصر متجاوزین به ضرب گلوله های ارتش و کمیته های مردمی در شهر جوف اشاره کرد و افزود: قهرمانان ارتش و کمیته مردمی به پایگاه های مزدوران در "المناره، شعب الجرجور، العقران" حمله برده که تعدادی کشته و زخمی در بر داشته است.

به گفته این منبع، نیرو های ارتش و کمیته مردمی، پیشروی متجاوزین به سمت "التبه الحمرا" در منطقه کرش استان لحج را متوقف کرده و خسارت های سنگینی در صفوف آن ها به بار آوردند. همچنین به تجهیزات جنگی مزدوران در شهرستان عسیلان استان شبوه آسیب وارد کردند.

* استفاده ارتش یمن از نیرو های موشکی

این منبع تصریح کرد: نیرو های موشکی ارتش و کمیته مردمی، تجمع مزدوران در شهرستان "الصلو" و اردوگاه التشریفات در استان تعز را هدف حمله قرار داده و تانک و تجهیزات جنگی متجاوزین را در شهرستان "ذباب" نابود کردند. همچنین یک خودرو نظامی در شهرستان المخا نابود و یکی از مزدوران هدف قناصه قرار گرفت.

این منبع تاکید کرد: " محمد عبد الله مقبل المخلافی" یکی از سرکرده های تیپ 170 به هلاکت رسیده و "بلال احمد امین المخلافی" آسیب دیده است. همچنین "صلاح علی عبده" مزدور سعودی در شهرستان "مقبنه" به هلاکت رسیده است.

این منبع ادامه داد: تعدادی از مزدوران و تجهیزات آنان در استان مأرب هدف آتش قرار گرفتند و بلدوزری وابسته به آن ها نابود شد و یکی از مزدوران هدف قناصه قرار گرفت.

طبق گفته این منبع، توپخانه ارتش و کمیته های مردمی، تجمعات نظامیان سعودی را در مناطق "رقابة ظلم، الهرم، عباسة، الطلعه" در استان نجران و پایگاه "الجوازات، الجمارک، تبة الخزان" در منطقه عسیر هدف آتش خود قرار داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha