جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علما-نماینده ولی فقیه در کرمانشاه

حوزه/ آیت الله علما، خدمت به مردم را لازمه نزدیکی به خدای متعال دانست و گفت: اگر کسی قصد خدمت به مردم را دارد، باید نیتش الهی باشد و برای عوام فریبی این کار را انجام ندهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، صبح امروز در درس اخلاق که با حضور مدیران استانی در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: اگر می خواهیم  به خداوند متعال نزدیکتر شویم، باید خدمت به خلق را مدنظر داشته باشیم و ملکه ذهن خود گردانیم.

رئیس شورای حوزه علمیه کرمانشاه افزود: اگر کسی قصد خدمت به مردم را دارد، باید نیتش الهی باشد و برای عوام فریبی این کار را انجام ندهد.

وی در ادامه به گوشه هایی از زندگی امام خمینی(ره) اشاره کرد و اظهار داشت: امام در مبارزات انقلابی که علیه رژیم ستم شاهی انجام می داد اول رضای خداوند را مدنظر داشت و سپس به فکر مردم و عاقبت آنها بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر این که امام خمینی(ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ کاری  را بدون رضایت خداوند انجام نمی داد، گفت: امام راحل بعد از انقلاب تمام دستورات و فرامینش در مسیر رضای خداوند بود.

آیت الله علما در پایان گفت: یکی از حقایقی که اگر انسان به آن ایمان داشته باشت، هرگز از مسیر منحرف نمی شود این است که خداوند در قرآن کریم می فرمایند« َنَحْنُ أَقْرَبُ إِلَيْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِيدِ/ ما از رگ گردن به شما نزديك‌تريم(ق/ 16)»

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha