پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
همایش مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

حوزه/ آئین افتتاحیه سی و یکمین همایش مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سراسر کشور در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، سی و یکمین همایش مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سراسر کشور، با عنوان «آموزش و بصیرت‌افزایی» در مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت آغاز به کار کرد.

این همایش به مدت سه روز از 22 تا 24 تیرماه با سه رویکرد «ارتقای هدفمندی خدمات»،‌ «توانمندسازی معیشتی خانواده طلاب» و «انسجام سازمانی» در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

در آئین افتتاحیه این همایش مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان رضوی با بیان اینکه در مدیریت اسلامی تمام معیارهای اخلاقی رعایت می‌شود، اظهار داشت: از جمله ضوابط مدیریت اسلامی، این است که به مقام به عنوان طعمه نگاه نمی‌کند بلکه آن را خدمت می‌داند. در واقع در مدیریت اسلامی به اندازه قدرت کار و به اندازه نیاز برداشت می‌شود.

حجت الاسلام حسین حائری افزود:‌ مدیران مراکز خدمات حوزه‌های علمیه سراسر کشور خستگی‌ناپذیر و انرژی‌بخش ضمن خدمت، شیوه‌های خدمت رسانی را فرامی‌گیرند که بسیار ارزشمند است.

براساس این گزارش، معارفه مدیران استانی جدید، تحلیل شرایط کشور و منطقه، برگزاری نشست‌های تخصصی، کارگاه‌ آموزشی مبانی کارآفرینی، آموزش چارچوب اظهارنظر کارشناسی و نشست صمیمی ریاست مرکز با مدیران استانی بخش‌های این همایش سه روزه است.

گفتنی است، این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب و جمعی از اعضای هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور برگزار شد.

انتهای پیام/ت

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha