شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید حسن ربانی

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور گفت: مدیریت منابع این مرکز دارای منشور سه ضلعی حاکمیت، خیرین و تقویت ظرفیت‌های درونی روحانیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی، امروز در سی و یکمین همایش مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سراسر کشور در مشهد، عنوان کرد: ارتقای هدفمندی خدمت، توانمندسازی معیشتی طلاب و انسجام سازمان محورهای اصلی این همایش است.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه اظهار کرد: مدیریت منابع مرکز خدمات دارای یک منشور سه ضلعی برای خدمت رسانی به طلاب و روحانیون است که شامل حاکمیت، خیرین و تقویت ظرفیت‌های درونی روحانیت می‌شود.

وی با بیان این که در بخش خیرین گام‌های مؤثری برداشته شده، افزود: با مهارت‌افزایی می توان بخشی از هزینه‌ها را کاهش داد و خانواده‌های روحانیون نیز با آموزش مهارت ها می‌توانند بخشی از نیازهای درونی را بر طرف کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی با تأکید بر کمک اصولی‌تر به معیشت طلاب خاطرنشان کرد: آموزش مهارت‌هایی که منجر به کسب درآمد شود، یکی از محورهایی است که در کنار تحکیم خانواده در این همایش به آن پرداخته می‌شود.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه متذکر شد:  مرکز خدمات حوزه مسائلی که نسبت به فرزندان روحانیون است را با جدیت دنبال می کند.

گفتنی است، سی‌و‌یکمین دوره همایش مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سراسر کشور به مدت سه روز از 22 تا 24 تیرماه در مشهد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ت

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha