جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امر به معروف

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران لرستان با بیان این که با رعایت عفاف و حجاب استحکام بنیان خانواده خواهد شد، بر ضرورت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: با انجام درست این فریضه در سطح جامعه، می توان به گسترش و اشاعه پوشش مناسب کمک کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از لرستان؛خانم قنبری، عصر امروز در همایش عفاف و حجاب، در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) شهرستان الشتر، گفت: عفاف و حجاب نماد فرد مسلمان است و به او ارزش و هویت و کرامت می بخشد.

وی با بیان این که زیبایی ها و آثار و برکات حجاب برای افراد به ویژه بانوان، باید در قالب فرهنگی الگوبخش مطرح شود، افزود: حجاب و عفاف راهکاری ارزشمند برای پاک زندگی کردن فرد مسلمان محسوب می شود، لذا حجاب تنها یک وظیفه دینی نیست، بلکه از ضرورت های اجتماعی محسوب می شود.

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر  با بیان این که متاسفانه پدیده بدحجابی اثرات مخربی را بر فرهنگ عمومی جامعه به خصوص خانواده ها وارد کرده است، گفت: حفظ عفاف و حجاب عاملی مهم در راستای حفظ سنت ها و روابط اجتماعی سالم و انسانی است.

وی با بیان این که با رعایت عفاف و حجاب استحکام بنیان خانواده خواهد شد، بر ضرورت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: با انجام درست این فریضه در سطح جامعه، می توان به گسترش و اشاعه پوشش مناسب کمک کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha