جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ابوالحسن نواب

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نواب با تأکید بر اینکه طلبه و روحانی باید دارای علمِ با مسئولیت باشد نه علمِ سکولار، بیان کرد: حوزویان نباید نسبت به نظام، انقلاب و جامعه بی تفاوت باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام  والمسلمین سید ابوالحسن نواب، امروز در سی و یکمین دوره همایش مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سراسر کشور در مشهد با اشاره به اینکه امور در مرکز خدمات با دلسوزی کامل پیگیری می‌شود، اظهار داشت: از جمله موفقیت‌های مرکز خدمات جدیت در کار و برگزاری جلسات مستمر و مؤثر هیئت مدیره است.

رئیس هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه های علمیه تصریح کرد: ما به دنبال هدفمند کردن خدمات و تحقق اهداف حوزه هستیم تا نگذاریم طلبه‌ها بی‌هدف و بی تفاوت شوند که مدیران نقش اول را در این زمینه دارند.

وی با بیان این که ما خدمتگزار افراد بیهوده نیستیم و هدف ما خدمت رسانی به حوزه علمیه پویا و مؤثر است و با این قصد به میدان آمده‌ایم، افزود: شما مدیران مراکز خدمات با ایجاد پل ارتباطی با نهادهای مرتبط می‌توانید تمام ظرفیت‌های حوزه را به کار ببندید.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با بیان اینکه روحانیون در همه سنین باید فعال باشند، مطرح کرد: برای اینکه ظرفیت روحانیون مسن و پیشکسوتی که مشکل جسمانی ندارند، بی‌بهره نماند، از طریق مرکز امور مساجد برای اقامه نماز جماعت در مساجد از آنها استفاده کنید و نگذارید مساجد به دلیل نبود روحانی و امام جماعت تعطیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین نواب با تأکید بر اینکه طلبه باید دارای علمِ با مسئولیت باشد نه علمِ سکولار، بیان کرد: حوزویان نباید نسبت به نظام، انقلاب و جامعه بی تفاوت باشند.

وی با بیان اینکه روحانیون باید در قبال جامعه و نظام احساس مسئولیت کنند، ادامه داد: روحانی که نسبت به مسائل جامعه، انقلاب، امام راحل و رهبرمعظم انقلاب بی‌تفاوت است، به درد جامعه اسلامی نمی‌خورد.

انتهای پیام/ت

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • السکولار IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
    0 0
    بله چون سکولار باشد کسی به گلواژه های شما گوش نمیدهند