جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید مرتضی بختیاری-قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی

حوزه/ قائم مقام توليت آستان قدس رضوي با توجه به انعقاد تفاهم نامه مشترك همكاري بين آستان قدس رضوي و مديريت حوزه هاي علميه خواهران، بیش از ٥ هزار طلبه خواهر در سراسر کشور به عنوان مروجان فرهنگ رضوی ساماندهی می شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، سید مرتضی بختیاری با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین آستان قدس رضوی و مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور، گفت: توسعه مفهوم خدمت، خادم و مخدوم به عنوان یکی از رویکردهای اصلی آستان قدس رضوی است و انعقاد این تفاهم نامه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری برای مقابله با جنگ نرم و هجمه فرهنگی دشمنان صورت گرفت.

قائم مقام توليت آستان قدس رضوي خاطرنشان کرد: با توجه به توافق صورت گرفته بیش از ٥ هزار طلبه خواهر در سراسر کشور به عنوان مروجان فرهنگ رضوی ساماندهی می شوند.

وی با بیان اینکه تولیت آستان قدس رضوی بر ارائه خدمات به زائران بارگاه منور رضوی از مبداء تا مبداء تاکید ویژه دارد، اذعان داشت: طلاب خواهر در سراسر کشور و در استان‌های مختلف به نام مبارک امام رضا(ع) و در حوزه های فرهنگی، تربیتی و اعتقادی اقدام و عمل خواهند کرد.

بختیاری ادامه داد: خواهران طلبه به عنوان خادمیاران فرهنگ رضوی در راستای استحکام خانواده، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، مشاوره های اعتقادی و به عبارت دیگر هدایت عمومی جامعه به صورت افتخاری ارائه خدمت می کنند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود:این گروه از خادمیاران سالی ٤ مرتبه توفیق تشرف و ارائه خدمت در بارگاه منور امام رضا(ع) را خواهند داشت و در طول سال نیز در شهرهای محل سکونت شان، به عنوان خادمان امام رئوف(ع) برای گره گشایی از کار محرومان و مستضعفان، به صورت سازمان یافته ورود خواهند کرد.

وی در پایان گفت: سازمان فرهنگی، مرکز امور خادمین و مرکز زنان و خانواده آستان قدس رضوی در اجرای این طرح با مدیریت حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور همکاری می کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha