چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام محمد حجتی - امام جمعه موقت کرمانشاه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: در اوایل جنگ برای تهیه یک عدد فشنگ ساده ژ۳ یا کلاشینکف با مشکل روبرو بودیم، ولی اکنون به یاری خداوند متعال آسمان در تسخیر موشک های بالستیک ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی، امروز در جمع روحانیون و طلاب در مسجد مدرسه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی نماد قدرت از هر لحاظ در منطقه و جهان است.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه ایران اسلامی نسبت به 3 دهه پیش بسیار پیشرفت کرده است، گفت: همگان به ویژه رزمندگان اسلام به خوبی به یاد دارند در اوایل جنگ برای تهیه یک عدد فشنگ ساده ژ3 یا کلاشینکف با مشکل روبرو بودیم، ولی اکنون به یاری خداوند متعال آسمان در تسخیر موشک های بالستیک ایران است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این اقتدار و قدرت تنها با اتحاد و یکدلی و یکپارچگی مردم و مسئولان حفظ خواهد شد، اظهار داشت: چند روز پیش وزیر جنگ آمریکا تلویحا از اتحاد و یکدلی مردم ایران و مسئولان احساس خطر کرده و اعلام نموده تا زمانی که مردم و نظام در کنار یکدیگرند، هرگز نمی توان آسیبی به ایران رساند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی تاکید کرد: خوشبختانه در چند ماه اخیر چه در راهپیمایی ها، انتخابات و... شاهد حضور ماندگار و تاریخی ملت ایران بودیم و این نمایش همبستگی بسیاری از توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کرد.

وی در ادامه با انتقاد از مواضع برخی از کشورهای منطقه در قبال ایران، گفت: برخی از کشورهای مرتجع منطقه به ویژه رژیم کودک کش سعودی با طناب پوسیده آمریکا در چاه رفته است و نمی داند در آینده نزدیک در چه باتلاقی به دام خواهند افتاد.

امام جمعه موقت کرمانشاه در پایان سخنان خود ضمن تاکید دوباره به حفظ وحدت در کشور و جامعه گفت: هدف اصلی امروز دشمنان این نظام از بین بردن وحدت در کشور و کم رنگ کردن شعائر دینی و مذهبی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha