جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله مکارم شیرازی

حوزه/ حضرت ‌آیت الله مکارم شیرازی با تسلیت درگذشت چهره ماندگار تبلیغ حجت الاسلام والمسلمین فیروزیان، تصریح کردند: این عالم ربانی سالیان طولانی با خطابه های موثر خود در نقاط مختلف کشور، از اسلام و مکتب اهل بیت (ع) تمام قد دفاع کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حضرت آیت الله مکارم شیرازی، در پیامی به مناسبت درگذشت چهره ماندگار تبلیغ، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا فیروزیان آورده اند: فقدان اسف بار حجت الاسلام و المسلمین خطیب گرامی فیروزیان مایه تاسف حقیر گردید.  این عالم ربانی سالیان دراز با خطابه های موثر خود در نقاط مختلف کشور از اسلام و مکتب اهل بیت (ع) دفاع کرد .

معظم له در ادامه خاطرنشان کردند: از خدمات مهم آن فقیه سعید خدمت در مناطق محرومی  که رفتن به آنجا بسیار دشوار بود و ساخت مساجد و بناهای بسیاری به کمک خیرین به نام اهل بیت در این مناطق  است  که از خود به یادگار گذاشت به نحو ی که اکنون جای او را در این مناطق خالی می بینیم.

ایشان در پایان پیام خود آورده اند: اینجانب فقدان این خطیب بزرگ را به  مردم اصفهان و جامعه روحانیت اصفهان و کشور و خاصه بیت شریف این عالم ربانی تسلیت عرض کرده و علو درجات را برای آن فقید سعید  و صبر جمیل و اجری جزین را از درگاه خداوند برای خانواده مرحوم مسئلت دارم. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha