جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا فیروزیان-چهره ماندگار تبلیغی

حوزه/ حضرت آیت الله مظاهری، در پیامی با تسلیت درگذشت چهره ماندگار تبلیغی اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین فیروزیان، تصریح کرد: این عالم پر تلاش عمر با برکت خود را در راه ترویج معارف اهل‌بیت(ع)، مبارزه با فرق انحرافی و مجاهدت در راه دین گذرانید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حضرت آیت الله مظاهری، در پیامی با تسلیت درگذشت چهره ماندگار تبلیغی اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا فیروزیان، تصریح کرد: این عالم پر تلاش که از پیشگامان تأسیس مدارس تعلیمات اسلامی در عصر طاغوت و از مبارزان نهضت شکوهمند اسلامی بود، عمر با برکت خود را در راه ترویج معارف اهل‌بیت عصمت و طهارت«علیهم‌السّلام» و مبارزه با فرق انحرافی و مجاهدت در راه دین گذرانید و خدمات اجتماعی و مذهبی فراوانی از خود به یادگار نهاد.

متن پیام تسلیت این مرجع تقلید در ادامه می آید:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيم

درگذشت عالم خستگی‌ناپذیر و مجاهد مرحوم مغفور حجت ‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ غلامرضا فیروزیان«رحمةالله‌علیه» موجب تأسّف شد. این عالم پر تلاش که از پیشگامان تأسیس مدارس تعلیمات اسلامی در عصر طاغوت و از مبارزان نهضت شکوهمند اسلامی بود، عمر با برکت خود را در راه ترویج معارف اهل‌بیت عصمت و طهارت«علیهم‌السّلام» و مبارزه با فرق انحرافی و مجاهدت در راه دین گذرانید و خدمات اجتماعی و مذهبی فراوانی از خود به یادگار نهاد.

ضمن تسلیت به خاندان محترم و همۀ بازماندگان ایشان، از خداوند تعالی، مسألت می‌کنم که روح این عالم با اخلاص را با اولیاء طاهرین«علیهم‌السّلام» محشور فرماید. ان‌شاءالله.

حسین‌المظاهری

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha