شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محوطه مدرسه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز از بازسازی، بهسازی و زیباسازی این مدرسه خبر داد .

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان این خبر گفت: در جلسه ای که از طرف متولیان مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با برخی دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد، تمهیدات و برنامه ریزی های لازم برای نوسازی و بهسازیاین مدرسه اندیشیده شد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون کف سازی، روشنایی، آسفالت زمین ورزشی، بلوک بندی، چمن و گل کاری در محوطه این مدرسه در حال انجام است، بیان داشت: در این رابطه ادارات راه و شهرسازی، برق و شهرداری از محل تامین بخشی از اعتبارات خود کار بهسازی و زیباسازی  این مدرسه را بر عهده گرفته اند .

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز ادامه داد: بهسازی محوطه این مدرسه ظرف 10 روز آینده انجام خواهد شد و طلاب می توانند از فضای ورزشی زمین این مدرسه برای انجام ورزش های فوتبال و والیبال بهره مند گردند .

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به اینکه بهسازی، نوسازی و زیباسازی مدارس علمیه امری ضروری است، خاطر نشان کرد: امید می رود خیران و دستگاه ها و نهادهای اجرایی برای احداث، نوسازی و بهسازی مراکز حوزوی و دینی پای کار بیایند و این مراکز را تجهیز نمایند .

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز در پایان گفت: این مدرسه در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع بنا نهاده شده که از این فضا قریب به 4 هزار مترمربع فضای آموزشی و رفاهی و 6 هزار متر مربع فضای ورزشی است.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha