پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی- امام جمعه بجنورد

حوزه/ فلسفه وجودی نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمت به مردم است و این نظام، مردمی‌ترین نظام در جهان است که در آغاز پیروزی انقلاب تاکنون خدمات فراوانی به مردم ارائه داده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان تأمین اجتماعی استان به مناسبت هفته تأمین اجتماعی، اظهار داشت: فلسفه وجودی نظام مقدس جمهوری اسلامی خمت به مردم است و این نظام، مردمی‌ترین نظام در جهان است که در آغاز پیروزی انقلاب تاکنون خدمات فراوانی ازجمله بیمه تأمین اجتماعی به مردم ارائه داده است.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان این که عزت بخشی و کرامت دهی به جامعه مهم‌ترین دستاورد نهاد تأمین اجتماعی است، افزود: سازمان تأمین اجتماعی درواقع به مردم امنیت اجتماعی داده و آینده آن‌ها را تضمین کرده است.

امام‌جمعه بجنورد تصریح کرد: با توجه به اینکه دغدغه همه انسان‌ها در طول دوران زندگی این است که آینده خود و خانواده خویش را تأمین کنند و بتوانند در موقعیت‌های حساس و گرفتاری‌هایی چون بیماری و کهولت سن بدون دغدغه باشند که تأسیس سازمان تأمین اجتماعی از ارزنده‌ترین تصمیمات انقلاب اسلام بود.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه نشاط جامعه به نشاط مردم آن وابسته است، گفت: اگر آینده مردم به‌وسیله نهادهایی همچون تأمین اجتماعی تضمین شود بدون شک جامعه‌ای پویا و بانشاط خواهیم داشت و مردم نیز دلگرم‌تر خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه اگر بتوانید مشکل فردی را حل کنید که به زندگی عادی خود برگردد مطمئن باشید که علاوه بر رضایت خاطر خودتان رضایت خداوند متعال را نیز به دست آورده‌اید، اظهار داشت: کارکنان سازمان باید ارزش و اهمیت کار در خود را بدانند و احساس واقعی و درونی ایشان این باشد که عملشان مورد رضایت خداوند متعال است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha