جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 روحانی آمر به معروف در متروی شهر ری

حوزه/ فرماندار ویژه شهرستان ری با تشریح حادثه امروز مترو، گفت: فرد مهاجم در پی امر به معروف یک روحانی، با سلاح سرد به وی حمله و مجروح کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، هدایت الله جمالی پور با تشریح حادثه تیراندازی صبح امروز ایستگاه مترو شهرری گفت: یکی از روحانیون در پی مزاحمت و بداخلاقی یکی از مسافران مترو نسبت به خانمی، با امر به معروف و نهی از منکر، به وی تذکر می دهد.

وی ادامه داد: فرد مزاحم در پی امر به معروف این روحانی با سلاح سرد(تیغ موکت بری) به این روحانی و فردی که قصد حمایت از روحانی را داشته، حمله ور شده و هر 2 نفر را مجروح می کند.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: پلیس مستقر در ایستگاه مترو نیز با مشاهده این حادثه، به فرد مهاجم هشدار و اخطار می دهد که در پی مقاومت فرد، به سمت وی تیراندازی هوایی شده و پس از حمله مهاجم به پلیس، نامبرده هدف گلوله پلیس قرار گرفته و مجروح می شود.

جمالی پور بیان داشت: فرد مهاجم براثر این تیراندازی مجروح شده که برغم حضور عوامل اورژانس، نامبرده در مسیر انتقال به بیمارستان فوت می کند.

وی ادامه داد: 2 فرد مصدوم این حادثه (روحانی و یکی از مسافران) نیز توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده اند.

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: درحال حاضر شرایط ایستگاه مترو شهرری عادی است و کار مسافرگیری دراین ایستگاه جریان دارد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha