جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
افتتاح پروژه مسکن طلاب خراسان رضوی

حوزه/ استاندار خراسان رضوی با اشاره به نقش موثر روحانیون در جامعه، گفت: یکی از مهمترین مشکلات اساسی در حاشیه شهر ها، مسئله توسعه فرهنگی است که با مشارکت طلاب و روحانیون حل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، علیرضا رشیدیان ، استاندار خراسان رضوی، در مراسم افتتاحیه پروژه 150 واحدی مسکن طلاب و روحانیون در شهرک مهرگان مشهد که با حضور جمعی از مسئولان حوزوی و استانی  برگزار شد، با اشاره به ضرورت توجه ویژه به حوزه فرهنگ، گفت: توسعه فرهنگی و ارزش های دینی یکی از اهداف بلند انقلاب اسلامی است.
 
استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: با گسترش روز به روز شهرها، اشاعه باورها و ارزش های دینی نیز اهمیت پیدا می کند که طلاب در این مسیر مأموریت مستقیم و نقش کلیدی دارند.
 
وی ادامه داد: دنیا دریافته که پایه‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی بر پایبندی به ارزش های دینی و اسلامی است به همین دلیل تهاجمات فرهنگی در فضای مجازی، کتاب و مقالات در حال افزایش است.
 
رشیدیان با اشاره به نقش موثر روحانیون در جامعه، اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلات اساسی در حاشیه شهر ها، مسئله توسعه فرهنگی است که با مشارکت طلاب و  روحانیون حل می شود.
 
استاندار خراسان رضوی در پایان ابراز کرد: خوشبختانه مسائل و موضوعات حاد مربوط به حاشیه شهر مشهد مدیریت شده و بر این اساس پارک ها و فضای سبز و مراکز سلامت در این مناطق رو به توسعه است.
 
انتهای پیام/ت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha