پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین راشد یزدی

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین راشد یزدی گفت: انقلاب اسلامی در ۳۸ سال گذشته بارها توسط دشمنان در ابعاد مختلف مورد هجمه قرار گرفته ولی تمام آنها را به خاطر روحیه شهادت طلبی و فداکاری مردم با موفقیت پشت سر گذاشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ حجت الاسلام و المسلمین راشد یزدی در یادواره شهدای هنزا از توابع استان یزد که با حضور مسئولان، روحانیون و قشرهای مختلف مردم ولایتمدار دارالعباده، در مسجد جامع این روستا برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی در 38 سال گذشته بارها توسط دشمنان در ابعاد مختلف مورد هجمه قرار گرفته ولی تمام آنها را بخاطر روحیه شهادت طلبی و فداکاری مردم با موفقیت پشت سر گذاشته است.

وی ادامه داد: دشمنان که تاب دیدن نظام و انقلاب اسلامی ما را ندارند همچنان به توطئه های خود بخصوص در ابعاد فرهنگی و اقتصادی ادامه می دهند و تلاش خواهند کرد نیت شوم خود علیه مردم مسلمان ایران و منطقه خاورمیانه را به هر نحو ممکن عملی کنند.

این استاد حوزه خاطر نشان کرد: پیروزی جبهه مقاومت در لبنان ، سوریه ، عراق و سایر مناطق بخاطر فداکاری رزمندگان جان برکف اسلامی ، روحیه شهادت طلبی ، توجه به منویات مقام معظم رهبری و مرجعیت شیعه و همچنین ایستادگی بر اصول و ارزش های الهی است.

حجت الاسلام و المسلمین راشد یزدی گفت: باید همچنان روحیه شهادت طلبی را حفظ کرد و لحظه ای دست از اهداف و آرمان های الهی و انقلابی برنداشت و برای مقابله با تهدید نرم استکبارجهانی در عرصه های مختلف نظام حضوری آگاهانه داشت که دشمنان دست از توطئه های خود بر نداشته اند و برای تضعیف انقلاب اسلامی در دنیا تلاش می کنند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha