جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

حوزه/ سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی از ایجاد کانون روحانیون خادم‎یار خانواده رضوی برای نخستین بار در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، فاطمه دژبرد با اعلام این خبر گفت: مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی از بین طلاب خواهر و برادر علاقه‌مند به حوزه روانشناسی و مشاوره با رویکرد دینی خادم‌یار خانواده رضوی برمی‌گزیند.

وی، شرایط عضویت در این کانون را عدم سوء پیشینه، قبولی در آزمون و مصاحبه، اتمام سطح 2 و اشتغال به سطح 3 حوزه علمیه برای برادران و اتمام سطح 2 حوزه علمیه برای خواهران عنوان کرد.

سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی درباره مزایای اعضای کانون روحانیون خادم‌یار خانواده رضوی بیان کرد: امکان عضویت خادمیاری آستان قدس رضوی، آموزش تخصصی منابع روان‌شناسی و خانواده درمانی با رویکرد دینی، آموزش تخصصی اصول و فنون مشاوره و بهره‌مندی از اساتید مجرب کشوری در دوره‌ها از جمله مزایای اعضای این کانون است.

دژبرد خاطرنشان کرد: واجدین شرایط تا 3 مرداد ماه با در دست داشتن کپی تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی و کارت شناسایی حوزوی می‌توانند به این مرکز واقع در مشهد- بلوار بعثت- بعث 14- پلاک 9 مراجعه نمایند.

وی در پایان با بیان اینکه ثبت‌نام در این کانون تنها به صورت حضوری انجام می‌شود، افزود: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند باشماره تلفن 38008-051 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha