جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام خطاط

حوزه/ رئیس سازمان بسیج اساتید حوزه علمیه اصفهان از برگزاری اردوی آموزشی، علمی اساتید سطح عالی حوزه با هدف هم افزایی از ۲۵تا ۲۸ تیرماه، در مشهد مقدس خبر داد.

حجت الاسلام عبدالامیر خطاط در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» دراصفهان درباره آخرین برنامه آموزشی سازمان بسیج اساتید حوزه علمیه اصفهان اظهار کرد: اعضای بسیج اساتید حوزه علمیه اصفهان شامل اساتید سطح عالی یعنی تدریس دروس خارج را برعهده داشته  و افراد نخبه ای  که در موضوعات متنوع متخص هستند ، می شود.

وی تصریح کرد: سازمان بسیج اساتید حوزه علمیه اصفهان چنین افراد متخصص و نخبه را تحت پوشش خود قرارداده است و سلسله مباحث مختلفی را برنامه ریزی کرده است.

حجت الاسلام خطاط افزود: یکی از برنامه های از پیش طرح ریزی شده اردوی آموزشی، بصیرتی مشهد مقدس از 25تیرماه تا 28 تیرماه است.

وی با تاکید براینکه محوریت این اردو برای اساتید بسیجی سطح عالی حوزه علمی و آموزشی است  که توام با فضای معنوی مشهد مقدس وزیارت ثامن الحجج است  گفت: هدف از برگزاری نخستین اردو بسیج اساتید حوزه علمیه اصفهان انس وهم افزایی  است.

رئیس سازمان بسیج اساتید حوزه علمیه اصفهان عنوان کرد: تبادل نظر و مباحثه اساتید بسیجی سطح عالی در یک فضای باز از دیگر اهداف برگزاری این اردو در مشهد مقدس است، همچنین به منظور افزایش سطح بینش بصیرتی از مسئولان عالی حوزوی، نظامی و سیاسی دعوت به عمل امده است.

 وی ابراز کرد: برپایی کمیسیون های تخصصی با محوریت اجتماعی و سیاسی در این اردوی آموزشی با موضوعاتی چون استکبار ستیزی، آتش به اختیار، سند 2030، جهاد کبیر نیز برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام خطاط با اشاره به وجود محدودیت های سخت افزاری و بودجه ای از حضور بیش از 50 استاد سطح عالی حوزه علمیه اصفهان دراین اردو خبر داد.

وی در پایان اضافه کرد: مدیر حوزه علمیه اصفهان آیت الله طباطبایی نژاد و همچنین حجت الاسلام والمسلمین عبدالمحمود عبدالهی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری نیز اساتید بسیجی را در این اردو همراهی می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha