جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی 

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با تاکید بر این که گره مشکلات تحریم های ظالمانه با اقتصاد مقاومتی باز می شود، تصریح کرد: کابینه دوازدهم باید حمایت از تولید داخل را در اولویت برنامه های قرار دهد.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به شعار «اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید»، گفت: امسال سومین سالی است که رهبر معظم انقلاب در شعار سال تاکید به اقتصاد مقاومتی داشته و همچنین تاکید معظم له در خطبه های عید فطر نشان گر انجام نشدن کامل دغدغه های ایشان در این زمینه است.

عضو خبرگان رهبری در ادامه افزود: دولت و مسوولان دولتی باید بعد از انتخابات و در کابینه دوازدهم، مساله اقتصاد مقاومتی را راس اولویت های خود قرار دهند و از منابع داخلی و نیروی کار داخلی حمایت کنند.

وی ادامه داد: همان طور که در شکل گیری انقلاب و در هشت سال جنگ تحمیلی عموم مردم امام امت را یاری کردند، مردم ایران اسلامی نیز باید برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب را به نحو احسن یاری و پشتیبانی کنند.

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به معنای اجمالی اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای استقامت و ایستادگی در مقابل اهداف شوم دشمنان است.

آیت الله موسوی اصفهانی اظهار کرد: در حال حاضر دشمن می خواهد با تحریم های ظالمانه علیه ایران، انقلاب و نظام را فلج کند، البته با اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور توطئه های آنها نقش بر آب می شود.

وی ادامه داد: مسوولان بدانند ارتباط با غرب چیزی جز ضرر برای ایران ندارد، غربی ها فقط به فکر منافع خودشان هستند، هر چه هست در داخل و به دست نیروهای جوان ایرانی است.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به ضرورت حمایت دولت از تولید داخلی، تاکید کرد: دولت باید جلوی چپاول بیت المال را بگیرد و امکانات و تسهیلات لازم اعم از بانکی و  ... را برای کار آفرینان داخلی و تقویت تولید ملی فراهم آورد.

عضو خبرگان رهبری در پایان قاچاق کالا را مهم ترین ضرر برای تولید داخلی بیان کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب مخالف واردات معقول و ضروری نبوده و نیست، ولی ایشان مکررا اعلام کرده است که با قاچاق کالا باید مقابله شود و دولت باید نسبت به این مساله تجدید نظر داشته باشد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha