پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین زرینه

حوزه/ حجت الاسلام همایون زرینه هدف اصلی دشمنان را تخریب نهاد خانواده دانست و تصریح کرد: نظام سلطه درصدد اجرای پروژه اندلسی کردن جمهوری اسلامی برای رسیدن به اهداف خود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،حجت الاسلام محمد همایون زرینه، عصر امروز در نشست خانواده، آسیب های اجتماعی و تهدیدات که با حضور جمعی از مبلغین، طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران امام صادق (ع) شهرستان بویین زهرا برگزارشد، به نقش تاثیر گذارخانواده در تربیت فرزندان اشاره کرد و گفت:  هر چه میزان ارتباطات سالم خانوادگی افزایش یابد، به همان میزان فرزندان در برابر آسیب‌های مختلف اجتماعی مصون می‌شوند، لذا باید خانواده‌ها به این امر توجه جدی داشته باشند.

وی افزود: شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی در توسعه آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد نقش مهمی دارند که باید در این زمینه خانواده‌های آگاهی لازم را داشته و  فرزندان خود را هوشیار کنند.

استاد حوزه، هدف اصلی دشمنان را تخریب نهاد خانواده دانست و تصریح کرد: نظام سلطه درصدد اجرای پروژه اندلسی کردن جمهوری اسلامی برای رسیدن به اهداف خود است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و ابراز نارضایتی ایشان از عملکرد دستگاه‌های فرهنگی، افزود: باید در این حوزه به صورت جدی بازنگری صورت گیرد تا راه نفوذ دشمن به ارکان اجتماعی مانند خانواده گرفته شود. این مهم عزم جدی و همدلی تمام دستگاه ها و نهادهای مرتبط را می‌طلبد.

حجت الاسلام همایون زرینه ادامه داد: والدینباید فرزندان را از دوران کودکی به سمت حفظ و قرائت قرآن ترغیب و تشویق کنند و با بیان مفاهیم و ترجمه قرآن، در گسترش و تعمیق فضای معنوی در جامعه قدم بردارند.

وی با بیان این که مبلغان در دنیای امروز وظیفه بسیار خطیری دارند و باید با تمام وجود در مسیر انجام وظیفه خود عمل کنند، افزود: تقویت ایمان مردم  و مقابله با توطئه ها دشمنان از وظایف اصلی مبلغان به شمار می رود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha