شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عبداللهی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین، فضای مجازی را عرصه جنگ امروز خواند و گفت: اگر سرباز خودش را برای این میدان آماده نکرده باشد نمی تواند دشمن را شکست دهد، لذا طلبه امروز باید بروز باشد تا در عرصه کنونی حرفی برای گفتن داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد علی عبداللهی، در جمع طلاب جدید ورودی سفیران هدایت که عصر امروز در سالن اجتماعات مدرسه علمیه مولاوردیخان برگزارشد ، گفت: طلبه باید فضائل و رذائل را بشناسد و به فضایل متخلق شود و از رذائل بدور باشد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین، یکی از نکات بسیار مهم را توجه به مسئولیت امروز دانست و اظهار کرد: باید بدانیم دین و جامعه از ما چه می خواهد و رسالت امروز ما چیست و بر اساس آن فعالیت کنیم.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: فضای سفیران هدایت با دوره بلند مدت بسیار متفاوت است؛ چرا که طلاب سفیران پس از 5 سال وارد عرصه تبلیغ شده و در فضای اجتماعی قرار می گیرند؛ پس باید با علمیت بالا و خودساختگی حضور پیدا نمایید.

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به شبهاتی که امروزه در جامعه رواج پیداکرده است، خاطرنشان کرد:  وهابیت و دشمنان شیعه برای وارد کردن خدشه  بر پیکره شیعه به شبهات بی اساس دامن زده اند و طلاب باید خود را برای مقابله با این شبهات آماده کنند.

وی بصیرت افزایی را از وظایف امروز طلاب و روحانیون برشمرد و بیان داشت: منظور از بصیرت زمان شناسی، جریان شناسی و دشمن شناسی است  و امروز باید طلاب و  روحانیون  باید زمانه خودش را بشناسد و با جریانات انحرافی و دشمنان مقابله کند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین، فضای مجازی را عرصه جنگ امروز خواند و افزود: اگر سرباز خودش را برای این میدان آماده نکرده باشد  نمی تواند دشمن را شکست دهد، لذا طلبه امروز باید بروز باشد تا در عرصه کنونی حرفی برای گفتن داشته باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha